برگزاری بیش از هزار و ۲۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از برگزاری ۱ هزار و ۲۲۳ برنامه ویژه هفته بسیج در استان بوشهر خبر داد.

سرتیپ علی رزمجو در نشست خبری گرامیدشت هفته بسیج ضمن گرامیدشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیجی که تاکنون حماسه‌های بسیاری را در کشور به ارمغان آورده هزار و ۲۲۳ برنامه ویژه این هفته در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این لشکر مخلص اظهار کرد: بسیج نیرویی بی‌منت و جهادی در راستای تامین سلامت، امنیت و موفقیت اهداف انقلاب اسلامی در کشور محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: امام خمینی (ره) باعلم و آگاهی خویش در راستای پشتیبانی از اهداف تعالی انقلاب اسلامی در ۵ آذر ۱۳۵۸ طی بیانات و ابلاغیه‌ای تشکیل مدرسه عشق یعنی بسیج مستضعفین را اعلام کردند.

رزمجو با اشاره به اقدامات شایسته بسیج در کشور اذعان کرد: بسیج مستضعفین از بدو تاسیس خود نقش آفرینی‌های بسیاری را از دوران دفاع مقدس تا به حال به ارمغان آورده است.

وی افزود: حضور در بحران‌های طبیعی نظیر سیل و زلزله، تامین امنیت، تامین سلامت، تشکیل گروه‌های جهادی توسط بسیج و غیره.. برخی از اقدامات شایسته این لشکر مخلص محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه شعار هفته بسیج «بسیج امید ملت ایران است» با اشاره به برخی از برنامه‌های این هفته در استان بوشهر گفت: دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر، برگزاری جشنواره مالک اشتر، افتتاح آزمایشگاه درمانگاه امام صادق علیه‌السلام، تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج، برگزاری جشن ازدواج آسان به همراه اهداء ۱۶۷۰ سری جهیزیه متشکل از ۵ قلم کالای اساسی، برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، افتتاح ساختمان نواحی مقاومت بسیج در شهرستان گناوه و دلوار، گردهمایی هنرمندان شاخص استانی به همراه برگزاری نمایشگاه هنرمندان و آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

رزمجو در پایان افزود: برگزاری یادواره شهدای خواهر و یادواره شهدای شهرستان دشتی، مسابقات کشتی قهرمانی بسیج، جشنواره جهادگران علم و فناوری و برگزاری رزمایش اقتدار بسیج برخی دیگر از برنامه‌های شاخصی هستند که در هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.