بخشدار:

نقش گروه‌های جهادی در آبادانی دلوار غیر قابل انکار است

بخشدار دلوار گفت: نقش گروه‌های جهادی در توسعه و عمران و آبادانی بخش دلوار غیر قابل انکار است.

عبدالرضا عالی‌پور روز دوشنبه در نشست گروه‌های جهادی بخش دلوار اظهار داشت: گروه‌های جهادی نقش مهمی در توسعه و عمران و آبادانی دلوار داشته و دارند و بویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار، شاهد حضور چشمگیر جهادگران هستیم.

وی افزود: یکی از موهبت‌هایی که بخش دلوار از آن بهره‌مند است وجود پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری است که علاوه بر اقتدار نظامی و دریایی، مقری برای همراهی و همکاری و نیز خدمت رسانی به مردم عزیز بخش دلوار است.

بخشدار دلوار خاطر نشان کرد: همراهی و عملکرد فرماندهی و گروه صادقین پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری در حوزه‌های مختلف خصوصا کمک به محرومین قابل ستایش و تقدیر است.

عالی پور، ضمن اعلام آمادگی همه نهاد‌های دولتی برای همکاری با این پایگاه در عرصه‌های خدمت به مردم خصوصا محرومین بیان داشت: انتظار داریم دستگاه‌های مربوطه از قبیل آب و برق و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز با مشارکت در این امورات خیر، در راستای محرومیت زدایی بیش از پیش در بخش دلوار گام بردارند و شاهد خدمات بیشتر و بهتر در این عرصه باشیم.

 در پایان این نشست از دو پروژه آبرسانی و ساخت مسکن محرومین که با همکاری پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری در حال انجام هست نیز بازدید بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.