فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد

فرماندار دشتستان گفت: در راستای تامین زمین قانون حمایت از خانوده و جوانی جمعیت فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای این شهرستان انجام شد.

احمد بنافی " دوشنبه شب در نشست شورای تامین مسکن شهرستان دشتستان اظهار کرد: بخشداران بعنوان نماینده عالی دولت باید راهکارهای تسهیل سازی قانونی برای تامین زمین ساخت مسکن را از طریق دهیاران و شهرداری ها پیگیری کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه تامین مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است برای تحقق این مهم همه ظرفیت های شهرستان دشتستان بکار گرفته می شود.

بنافی ادامه داد: دولت افزون بر تامین زمین به شوه های مختلف برای ساخت مسکن در زمینه پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن نیز اقدام های خوبی انجام داده است.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی نقش مهمی در ترغیب مردم به نوسازی و بهسازی مسکن دارد.

بنافی یادآور شد: در زنجیره پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تعداد معرفی شده به بانک‌ها زیاد ولی تعداد عقد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده به‌مراتب کمتر است که نیازمند اهتمام جدی بانک‌ها است.

وی همچنین خواستار اهتمام جدی شهرداران در امر الحاق زمین به حوزه شهری جهت تامین زمین برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.