تیراندازی در نزدیکی خانه نوه بایدن

مامورانی که برای محافظت از نائومی بایدن، نوه رئیس جمهور آمریکا گماشته شده بودند به سوی سارقان خودروی شان تیراندازی کردند.

ماموران سرویس مخفی آمریکا که از نوه جو بایدن محافظت می‌کنند، به سوی سه نفر که قصد داشتند یکی از خودرو‌های آن‌ها سرقت کنند، تیراندازی کردند.

به گزارش شبکه‌ ای بی سی، مامورانی که برای محافظت از نائومی بایدن، نوه رئیس جمهور آمریکا گماشته شده بودند، اواخر یکشنبه شب در محله جورج تاون واشنگتن در حال حفاظت از او بودند که سه نفر شیشه خودروی شاسی بلند آن‌ها را شکستند. گفته می‌شود خودرو‌های سرویس مخفی آمریکا بدون آرم مخصوص بوده است.

سرویس مخفی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از مشاهده این صحنه یکی از ماموران به سمت سارقان تیراندازی کرد، اما به کسی اصابت نکرد. این سه نفر در نهایت با یک خودروی قرمز رنگ فرار کردند، اما سرویس مخفی آمریکا این حادثه را به پلیس محلی گزارش داد.

نائومی بایدن، ۲۹ ساله، بزرگترین دختر هانتر بایدن، پسر جو بایدن است. او یک وکیل است.

طبق اعلام پلیس واشنگتن در سال جاری میلادی موارد سرقت خودرو در این شهر افزایش چشمگیری داشته است. پلیس بیش از ۷۵۰ گزارش سرقت خودرو در سال جاری دریافت کرده است. هنری کوئلار نماینده تگزاس در کنگره ماه گذشته در نزدیکی ساختمان کنگره هدف حمله سه مهاجم مسلح قرار گرفت؛ آن‌ها خودروی او را دزدیدند، اما آسیب فیزیکی به او وارد نکردند.

جرایم خشونت آمیز در واشنگتن نیز در سال جاری رشد داشته و نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. در ماه فوریه، انجی کریگ، نماینده مینه‌سوتا در کنگره در آپارتمان خود هدف حمله قرار گرفت و دچار جراحت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
همه ماشینای دولتی باید رو چهار تا در و کاپوت جلو و عقب و حتی سقف آرم های بزرگ زده باشن
آخرین اخبار