معرفی ابزار‌های جدید تولید تصویر شرکت ادوبی

شرکت ادوبی اعلام کرد که گامی جدید برای رقابت با استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی برداشته و ابزاری جدید برای تولید تصویر تولید کرده است.

شرکت ادوبی اعلام کرد که گامی جدید برای رقابت با استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی فعال در حوزه تولید تصویر برداشته است. اخبار حاکی از آن است که ابزار‌های یاد شده، می‌توانند، از یک تصویر آپلود شده الهام گرفته و سبک آن را تقلید کنند.

فناوری تولید تصویر شرکت‌هایی مانند «Midjourney» و «Stable Diffusion»، طی ماه‌های اخیر برتری ادوبی در بازار تولید و ویرایش محتوای تصویری با استفاده از نرم‌افزارهایی، چون فتوشاپ را به چالش کشیده است. از همین روی، این شرکت مستقر در کالیفرنیا با توسعه برخی ابزار جدید و افزودن آن به برنامه‌های نرم‌افزاری خود، در پی پاسخ به رقبا است.

شرکت ادوبی به مشتریان خود وعده داد که تصاویر تولید شده با استفاده از ابزار این شرکت، چالش‌های قانونی نخواهند داشت و اعلام کرد، کاربران تاکنون، از این ابزار برای تولید سه میلیارد تصویر استفاده کرده‌اند که ساخت یک میلیارد آن تنها در ماه گذشته انجام شده است.

نسل جدید ابزار‌های معرفی شده شامل قابلیتی به نام «Generative Match» خواهند بود. این ابزار نیز مانند ابزار قبلی به کاربران اجازه می‌دهد، با استفاده از دستورات متنی، تصویر تولید کنند. همچنین امکان آپلود همزمان ۱۰ تا ۲۰ تصویر به عنوان الگوی تولید محتوا را فراهم می‌کند.

الی گرین‌فیلد، مدیر ارشد فناوری در بخش رسانه‌های دیجیتال شرکت ادوبی، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به برند‌های بزرگ اجازه دهد، تعدادی عکس از یک محصول یا شخصیت آپلود و سپس از «Generative Match» برای تولید خودکار صد‌ها یا هزاران تصویر برای نیاز‌های مختلف مانند وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌ها و تبلیغات استفاده کنند.

گرین‌فیلد در گفتگو با رویترز گفت: «تا چند ماه پیش، پردازش این حجم بالا از محتوای تصویری، فرآیندی کاملاً دستی بود.»

ادوبی همچنین ابزار‌هایی برای تولید وکتور‌های گرافیکی عرضه کرده است که اندازه آن‌ها به راحتی قابل تغییر است و برای تولید لوگو، برچسب، بروشور و موارد دیگر استفاده می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار