نقشه راه اپل تا سال ۲۰۲۷ فاش شد؛ احتمال عرضه آیفون SE‌‌4 در سال ۲۰۲۵

این نقشه راه اطلاعات زیادی درباره محصولات آینده اپل و تاریخ احتمالی عرضه آنها مانند آیفون SE‌4 افشا می‌کند.

یک منبع آگاه نقشه راه اپل تا سال ۲۰۲۷ را فاش کرده است. این نقشه راه اطلاعات زیادی درباره محصولات آینده اپل و تاریخ عرضه احتمالی آنها مانند آیفون SE‌4 افشا می‌کند، بااین‌حال نمی‌توان با قطعیت صحت آن را تأیید کرد.

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، احتمال دارد تمامی مدل‌های آیفون ۱۶ به ۸ گیگابایت رم ارتقا پیدا کنند که با آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ ​​پرو مکس فعلی مطابقت دارد. این اقدام باعث می‌شود تمامی مدل‌های آیفون ۱۶ رم برابری داشته باشند. آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ ​​پرو مکس نیز ممکن است به یک دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز شوند.

همچنین انتظار می‌رود اندازه صفحه نمایش مدل‌های پرو آیفون ۱۶ افزایش یابد، به‌عبارت دقیق‌تر اندازه نمایشگر آیفون ۱۶ پرو احتمالاً از ۶.۱ اینچ به ۶.۳ اینچ و آیفون ۱۶ پرو مکس از ۶.۷ اینچ به ۶.۹ اینچ افزایش یابد.

نقشه راه احتمالی اپل تا سال ۲۰۲۷

نقشه راه اپل تا سال ۲۰۲۷ فاش شد؛ احتمال عرضه آیفون SE 4 در سال ۲۰۲۵

باتوجه به نقشه راه احتمالی اپل، در سال ۲۰۲۵ علاوه‌ بر آیفون ۱۷ پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، احتمالاً آیفون SE‌4 نیز از راه برسد. این گوشی مقرون‌به‌صرفه ممکن است به صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی بزرگ‌تر و دوربین قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شود که در مقایسه با مدل‌های قبلی SE ارتقا‌های قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

در سال ۲۰۲۶ احتمال دارد اپل از آیفون تاشو خود رونمایی کند. این گوشی ممکن است دارای یک صفحه‌نمایش بیرونی ۶ اینچی و یک صفحه‌نمایش داخلی ۸ اینچی باشد. پس از این گوشی، احتمالاً شاهد آیفون ۱۸ پرو با فیس‌آیدی زیر نمایشگر خواهیم بود.

در بخش تبلت‌ها نیز، اپل در سال ۲۰۲۶ یک آیپد ایر ۱۰.۹ اینچی جدید با صفحه‌نمایش OLED عرضه خواهد کرد. همچنین ممکن است غول کوپرتینو یک آیپد مینی OLED با اندازه ۸.۴ اینچ روانه بازار کند. البته به‌تازگی «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ احتمال داده بود که آیپد مینی اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی شود.

اپل همچنین احتمالاً در سال ۲۰۲۴ مک‌بوک‌های خود را به نمایشگر OLED در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز خواهد کرد. در این نقشه راه نیز احتمال عرضه عینک‌های واقعیت افزوده (AR) و آیپد تاشو در سال ۲۰۲۷ مطرح شده است.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: اپل ، آیفون ، تلفن همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار