سرانجام Photoshop Camera ادوبی به گوشی‌های هوشمند رسید

در جدیدترین خبر منتشر شده از ادوبی، این شرکت برنامه Photoshop Camera را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای سلفی‌های امروز، تقریبا همه شرکت‌های مرتبط سعی در ارائه مواردی دارند که به گوشی‌های کاربر ویژگی‌های جدیدی اضافه کرده و آن‌ها را از دوربین دستگاه هوشمند خود راضی‌تر کند. این قابلیت‌های جدید باید بتوانند تجربه کاربری افراد را بهبود بخشیده و آن‌ها را به استفاده بیشتر ترغیب کنند.

راه‌حل شرکت ادوبی در راستای موج محبوبیت روز‌ افزون عکس گرفتن با گوشی هوشمند، برنامه جدید آن است که Photoshop Camera نام دارد. این برنامه چندی پیش معرفی شده بود، اما تاکنون تنها می‌توانستیم نسخه بتای آن را پیدا کنیم.

سرانجام Photoshop Camera ادوبی به گوشی‌های هوشمند رسید

برنامه جدید ادوبی برای ثبت و ویرایش تصاویر با گوشی هوشمند

اکنون این نرم‌افزار به صورت رایگان در اپ استور و گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته است. برنامه مذکور با خود بیش از ۸۰ فیلتر خاص دارد که می‌توانید برای ویرایش تصاویر خود از آن‌ها استفاده کنید.


بیشتر بخوانید


سرانجام Photoshop Camera ادوبی به گوشی‌های هوشمند رسید

هوش مصنوعی موجود در Photoshop Camera

برنامه Adobe Photoshop Camera دارای قابلیت هوش مصنوعی مخصوص خود است که می‌توان آن را برای جدا کردن سوژه از پس زمینه استفاده کرد. این ویژگی خروجی‌های جذابی در حالت‌های مختلفی مانند عکس سلفی، مواد غذایی و مناظر زیبا فراهم می‌کند. همچنین ویژگی‌هایی مانند relighting برای پرتره و حذف اعوجاج تصاویر وجود دارد. حتی در این برنامه "توصیه‌های مربوط به آگاهی از نوع محتوا" وجود دارد که با استفاده از آن نرم‌افزار می‌داند کدام افکت‌ها باید برای بهترین نتیجه استفاده شود.

سرانجام Photoshop Camera ادوبی به گوشی‌های هوشمند رسید

برای جذب بهتر مخاطبان جوان، ادوبی در حال همکاری با یکی از ستاره‌های پاپ برای ایجاد لنز‌های جدید با الهام از آهنگ‌ها و موزیک ویدئو‌های او است. این شرکت قول داده است که در آینده فیلتر‌هایی با الهام بیشتر از هنرمندان تولید خواهد کرد و همه آن‌ها برای عموم رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.