گازرسانی به روستاهای سبزوار با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: هم اینک عملیات گازرسانی به ۲۷ روستای شهرستان سبزوار با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

حسین ابراهیمی کُردیانی روز سه شنبه گفت: یکی از اقدامات زیرساختی دولت در یک سال گذشته گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار بوده است که در قالب طرح تحول روستایی و با تلاش‌های شرکت گاز خراسان رضوی شتاب گرفته است.

وی تصریح کرد: هم اینک عملیات گازرسانی به هشت روستای بزرگ بخش مرکزی سبزوار شامل "کرّاب، دلبر، شاره، سدید، قِز، بیُنق، برزو و بلاش آباد" با جابه جایی و تغییر پیمانکار تسریع شده و شبکه گذاری داخلی تعدادی از روستا‌ها اجرا و خط انتقال و احداث ایستگاه گاز نیز در حال انجام است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین عملیات گازرسانی به روستا‌های "نوده صرصره، سیدآباد کلوت، مسکن، گودچاه، یزدآباد، کلاته حاج برات، سلیمانیه، کلاته سالار، کلاته خواجه علی، سعد آباد و کلاته دولت" نیز در دستور کار قرار گرفته که بخشی انجام شده و تعدادی از روستا‌ها نیز در حال انجام است.

ابراهیمی افزود: عملیات گازرسانی به روستا‌های "گرمک، گرزگ، بلوچ خانه، برگو و خوشمردان" سبزوار نیز آغاز شده و پروژه آن فعال است و سه روستای "کلاته میرعلی"، "پروند" و "فیلشور" نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.