قدم‌های گاز به ۵ روستای اندیمشک رسید

مراسم گازرسانی به ۵ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طرح گازرسانی به ۵ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک در مراسمی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی بهره برداری رسید.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان امروز در این مراسم با اشاره به لزوم تلاش مضاعف در توسعه زیرساخت‌ها گفت: تجهیز منابع خیلی خوبی در این منطقه انجام و بستر و زیرساخت‌ها برای کار‌های عمرانی مهیا شده است.

او با بیان اینکه در استان خوزستان گازرسانی به شهر‌ها ۹۹ درصد و در روستا‌ها ۹۰ درصد و در مجموع شهرستان اندیمشک هم ۹۹ درصد گازرسانی انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به تحقق طرح‌های مختلف در شهرستان، آینده خوبی برای این منطقه خواهیم داشت.

سلیمانی دشتکی یکی از معضلات را موضوع اشتغال دانست و ادامه داد: با گام‌هایی که در اندیمشک برداشته شده در زمینه اشتغالزایی بخشی از دغدغه‌ها برطرف می‌شود، البته در خوزستان مشکلات دیگری هم داریم، اما در سطح کشور و استان همدلی و عزم خوبی برای رفع این مشکلات دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق گام‌های بزرگی در استان باشیم.

عبدالله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: در اندیمشک در بخش روستایی و شهری ۹۹ درصد گازرسانی انجام شده است و از ۷۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان ۳۰۰ کیلومتر آن در ۳ سال اخیر اجرا شده است.

او افزود: با حمایت مسئولان اندیمشک سرعت اجرای طرح‌های گازرسانی اندیمشک در بخش الوار گرمسیری بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.