صدور ۲۰۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در خراسان رضوی

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه، ۲۰۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال و اشتغال برای ۱۳ هزار و ۸۶۱ نفر صادر شده است.

علی امیدبخش معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خصوص میزان صدور جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری صنعتی در خراسان رضوی در امسال گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه، ۲۰۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال و اشتغال برای ۱۳ هزار و ۸۶۱ نفر صادر شده است.

او افزود: تعداد پروانه بهره‌برداری در استان ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. به طور کلی خراسان رضوی در تعداد پروانه بهره‌برداری پس از اصفهان و تهران رتبه سوم را در کشور دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خصوص تعداد جواز تاسیس صادر شده در استان ادامه داد: در ۵ ماهه نخست امسال ۹۰۷ فقره جواز تاسیس صنعتی و طرح توسعه با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۵۸۶ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال برای ۲۵ هزار و ۴۳۶ نفر صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.