ادعای دبیرکل ناتو: اوکراین در ضد حمله توانسته است پیشرفت کند

دبیرکل ناتو به تازگی ادعا کرده است اوکراین در ضد حمله توانسته پیشرفت کند، اما پیشرفتش کند است.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، روز پنجشنبه ادعا کرد که «اوکراینی‌ها به تدریج در حال به دست آوردن موقعیت هستند. آن‌ها توانسته‌اند خطوط دفاعی نیرو‌های روسیه را برهم بزنند و در حال حرکت به جلو هستند».

براساس گزارش بارونز، در روز‌های اخیر، اوکراین مدعی شده است که در حمله طاقت‌فرسا خود در جنوب، خط اول دفاعی روسیه را شکسته است. اوکراین از اعضای ناتو محموله‌های زره پوش، از جمله تانک‌های جنگی و خودرو‌های زرهی برای کمک به ضد حمله خود دریافت کرد. اما کی‌یف اعتراف می‌کند که حرکت چند ماهه به سمت جنوب کندتر از حد انتظار بوده و تلفات سنگینی بر نیروهایش وارد شده است.

بر اساس گزارش‌ها، پس از اینکه حملات تمام‌قد توسط میدان‌های مین متراکم روس‌ها متوقف شد، نیرو‌های اوکراین مجبور شده‌اند به طور فزاینده‌ای متوسل به حملات در مقیاس کوچک‌تر با پای پیاده شوند.

استولتنبرگ گفت: به ندرت در تاریخ ما مین‌های بیشتری را در میدان جنگ از آنچه امروز در اوکراین می‌بینیم، دیده ایم؛ بنابراین واضح بود که این کار بسیار دشوار خواهد بود. اما اوکراینی‌ها تصمیم گرفتند که حمله را آغاز کنند، زیرا می‌خواهند سرزمین خود را آزاد کنند و در حال پیشرفت هستند. شاید آنقدری که ما انتظار داشتیم نیست، اما آن‌ها به تدریج و حدود ۱۰۰ متر در روز در حال پیشرفت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
آمریکا واروپا هرکار کنند زلنسکی شکست میخورد وغربیها دنبال یک هولوکاس ویایک ویتنام دیگر هستنداین قانون صهیونیسمها ونوکرانش میباشد اگر نشد نوبت گدایی وخود زنی را امتحان میکنند تنها حسن خوبی این جنگ این است که ماهیت پوشالی نطام‌سرمایه داری اروپا وآمریکای شیطان پرست در دنیا روشده
آخرین اخبار