ترامپ: به زمان برگزاری دادگاهم اعتراض می‌کنم

رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید به زمان برگزاری دادگاه پیش از انتخابات درون‌حزبی اعتراض می‌کند اما کارشناسان تاکید دارند چنین امری امکان‌پذیر نیست.

 «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا شامگاه دوشنبه اعلام کرد  به زمان برگزاری جلسه دادگاهش برای رسیدگی به ادعا‌های تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اعتراض خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «تروث سوشیال» نوشت که خواستار تجدید نظر در زمان برگزاری دادگاه خود می‌شود، اما به چگونگی و زمان این اقدام خود اشاره نکرد.

 «جان لائورو» وکیل ترامپ، در جریان جلسه روز دوشنبه که تاریخ محاکمه چهارم مارس در آن تعیین شد، تعهد داد که علی‌رغم ناراضی بودن از تصمیم قاضی، از این امر تبعیت کند.

 با این حال کارشناسان حقوقی می‌گویند که اعتراض و درخواست تجدیدنظر ترامپ درباره زمان برگزاری دادگاه، قبل از صدور حکم در این پرونده، امکان‌پذیر نیست. تصمیم دادگاه بدوی، مبنای قانونی برای تجدیدنظرخواهی قبل از صدور حکم نیست.

دادگاه  واشنگتن، روز ۴ مارس را به عنوان جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات ترامپ درخصوص تلاش برای ابطال نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ تعیین کرده است. کارشناسان می‌گویند این تاریخ، یک روز قبل از «سه‌شنبه بزرگ» است. این روز، سه‌شنبه‌ای در ماه فوریه یا مارس سال انتخاباتی آمریکا است که در آن بزرگترین ایالت‌های آمریکا در مرحله درون‌حزبی انتخابات به نامزد مطلوب خود رأی می‌دهند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
مرگی زجرناک . . .
.
.
.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۰:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ترامپ ! ملعونی که با دست خود! خودش را سکه ی یک پول کرد! او تصمیم گرفت که مزد ریاست جمهوری اش فقط یک دلار در سال باشد! او خود را سکه ی یک پول کرد و حالا دوباره یاد شهرت طلبی افتاده است. باید گفت ترامپ! دیگر مرغ از قفس پرید!... نو محکوم به نشستن جای مرغ در قفسی!....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
چشم . رسیدگی خواهد شد. ترامپ قمار باز وحشی، بی منطق، دیکتاتور، دروغگو، قاتل و جانی، دیوانه ی زنجیری، متولد شده از راه نامشروع و .... مگه جنابعالی نمی خواستید حکومت بشار اسد را ساقط کنید ؟ اکنون کمی فکر کن ببین بشار اسد هنوز حکومت میکنه ولی جنابعالی به زباله دان تاریخ پرتاب شدی . خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۹:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
نفهم بفهم. زمان تو اجل مسمی نیست اجل معلقه. امروز به زمان اعتراض میکنی فردا به مکان و دو فردای دیگر به قانون اساسی اعتراض میکنی. قانون مسخره تو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
عجب ذلتی داری . قاتل حاج قاسم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
کشور قانون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
این یعنی دموکراسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
باز یه عکس ۶در۴ میندازه ۷۰ میلیون دلار فروش میره
آخرین اخبار