سخنگوی سابق کاخ سفید:

انتشار عکس بازداشت ترامپ نتیجه‌ای معکوس خواهد داشت

سخنگوی سابق کاخ سفید گفت: پس از انتشار عکس بازداشت ترامپ، بسیاری از آمریکایی‌ها در انتخابات پیش رو دیگر به او رای نخواهند داد.

جن ساکی، سخنگوی سابق کاخ سفید و مجری شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: پس از این که ترامپ عکس بازداشت خود را منتشر کرد دیگر بسیاری از مردم آمریکا در انتخابات سال آینده به او رای نخواهند داد.

او افزود: رای دهندگان مستقل و میانه‌رو به احتمال زیاد به رئیس جمهور سابق رای نخواهند داد زیرا او در زندان کانتی فولتون زندانی شده است.

این درحالی است که آلینا حبا، سخنگوی ترامپ در خصوص عکس بازداشت ترامپ گفت: به نظر من، احتمالا  عکس بازداشت  ترامپ یک جام بود، از شما متشکرم، زیرا اکنون جام مال ماست.

ترامپ علاوه بر پرونده اش در جورجیا، با اتهامات دیگری که مرتبط با مداخله در انتخابات و رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده نیز است، روبر است. دادستانی بخش فولتون ایالت جورجیا، چهارمین پرونده کیفری علیه ترامپ از ماه مارس تاکنون را به جریان انداخته است. ترامپ به همراه ۱۸ نفر دیگر در آتلانتا با اتهام اخاذی که معمولا برای اعضای باندهای جرایم سازمان یافته به کار برده می شود، روبرو شده‌اند.

توطئه و اشاعه اظهارات دروغ از دیگر اتهامات ترامپ در این پرونده است. با این حال، این اولین باری است که او مجبور شده روبه‌روی دوربین بایستند و عکس بازداشت بگیرد. برخلاف سایر ایالت‌ها که اجازه دادند، عکس گرفته نشود، اما مقامات جورجیا تصمیم گرفتند با او مانند هر متهم دیگری برخورد کنند. به این ترتیب او هم انگشت نگاری شد و هم مقابل دوربین زندان ایستاد. اما سی دقیقه بعد از بازداشت با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۳۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
هیچ سند و مدرکی برای این ادعا مبارزه آمریکا با تروریسم و القاعده وجود ندارد از سال 2001 تا کنون هیچ دلیل و سند وجود ندارد که نشان بدهد که آمریکا با تروریسم و القاعده مبارزه می کند.
هیچ سند و مدرکی برای این ادعا مبارزه آمریکا با داعش وجود ندارد از سال 2011 تا کنون هیچ دلیل و سند وجود ندارد که نشان بدهد که آمریکا با داعش مبارزه می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
کسی باید جلوی حق خوری ها را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
يکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

۱۲:۰۴۰۵ شهريور ۱۴۰۲
ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است.
مارک میلی، فرمانده سنتکام جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است
ترامپ و مارک میلی، فرمانده سنتکام به علت ترور سردار سلیمانی در فرودگاه بین المللی بغداد و باید در دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شوند.
آخرین اخبار