تحقیق از قاضی جورجیا در مورد اتهامات ترامپ

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا تحت رهبری جمهوری‌خواهان از قاضی جورجیا در مورد اتهامات ترامپ تحقیق خواهد کرد.

کمیته قضایی مجلس نمایندگان به رهبری جمهوری‌خواهان قرار است تحقیقات کنگره را درم ورد «فانی ویلیس» دادستان منطقه فولتون، آغاز کند.

به گزارش سی‌ان‌ان، این اقدام همزمان با روزی است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ارتباط با اتهامات مربوط به انتخابات ۲۰۲۰ قرار است خود را به زندان کانتی در جورجیا تسلیم کند.

در طول تحقیقات، کمیته قرار است بررسی کند که آیا ویلیس با وزارت دادگستری که ترامپ را در دو پرونده مجزا متهم کرده، هماهنگ کرده یا از بودجه فدرال برای انجام تحقیقات خود که منجر به چهارمین کیفرخواست ترامپ شد، استفاده کرده است.

این در حالی است که ترامپ مدعی شده است جرمی مرتکب نشده و فقط به دلیل جنگ برای سلامت انتخابات دستگیر خواهد شد. رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به اتهام مداخله در انتخابات و تلاش برای بر هم زدن نتیجه آن باید خود را به زندان جورجیا تسلیم کند.

پیش از این «جان ایستمن» وکیل سابق ترامپ و «اسکات هال» ناظر نظرسنجی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۰ و از متهمان پرونده انتخابات رئیس‌جمهور سابق آمریکا خود را تسلیم زندان آتلانتا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
کار خدا را ببین خون سردار سلیمانی که ریخته شد خداوند انتقامش را گرفت خدا ست که ترامپ را ذلیل و خوار می کند و مقام سردار سلیمانی را درجهان بالا می برد
آخرین اخبار