شبهه‌افکنی جدید ترامپ: بایدن تا ۲۰۲۴ زنده نمی‌ماند

ترامپ ادعا می‌کند عمر رئیس‌جمهور فعلی آمریکا تا انتخابات سال آینده این کشور قد نخواهد داد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی که بیش از ۴۰ دقیقه طول کشید، بارها از جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی این کشور انتقاد کرد.

براساس گزارش اسکای نیوز، ترامپ حتی از وضعیت جسمی بایدن نیز انتقاد کرده و در این خصوص گفت: بایدن ۸۰ ساله نمی تواند دو جمله را کنار هم بگذارد، نمی تواند صحبت کند، نمی تواند راه برود. من فکر نمی‌کنم او به حتی به دروازه ورودی انتخابات برسد (زنده نمی‌ماند).

ترامپ ۷۷ ساله که بیشتر زمان مصاحبه خود را از بایدن انتقاد می‌کرد او را بدترین رئیس‌جمهور آمریکا خواند و گفت: وضعیت روحی او از وضعیت جسمی‌اش هم بدتر است. شما انتظار دارید او بیافتد و بایدن همیشه همین کار را می‌کند.

یک نظرسنجی جدید نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنان پیشتاز انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه است و جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی را در انتخابات سراسری شکست خواهد داد. برآورد‌ها گویای این است که اگر انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حزب جمهوری‌خواه همین امروز برگزار می‌شد، ترامپ ۵۲ درصد از آراء را به دست می‌آورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرآیندی طولانی دارد که در آن نامزد‌ها باید بیش از یکسال کارزار انتخاباتی برگزار کنند. انتخابات بعدی آمریکا قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
هر دو به درک واصل می شید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
ترامپ ملعون بنظر میاد ریس جمهور بعدی امریکاست چون مردم امریکا می خوانش و به فکر حفظ سرمایه مردنشه بر عکس ایران که پول و سرمایه مردم توطط دولت در بتزار سرمایه اب شده و سهامداران رو بیچاره کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
ترامپ کثافت مرگ بر تو باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
خودت هم معلوم نیست تااون موقع باشی چون هم سن بایدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
ای جان ترامپ. بیا آقا حال بعضی هارو بگیر که فقط به فکر جیبشون هستن نه مردمشون
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۲۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
الفاتحه اینشاالله با اقای بولتون که فرموده بودند ایرانیان چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید با هم به درک واصل شوند آنوقت کار توی احمق شروع می شود خیلی ها به تمسخرت می گیرند که ببیند مشاور امنیت ملی ترامپ مرد اما انقلاب ایران پا برجاست نفوس بد نزد که یقه خودت را می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سعدی رحمت الله علیه پاسخ ترامپ را داده :
شخصی همه شب بر سر بیمار گریست
چون روز آمد بمرد و بیمار بزیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
چقدر به خودش مطمئنه مرگ‌که کوچیک وبزرگ وپیروجوان سرش نمیشه درسته خودش سنش کمتره شاید خودش زودترازاون سقط کردانشاالله مرگ خیلی سختی داشته باشه که سردارما رابه شهادت رسوم و حالا ناراحت کرد خداازش نخواهدگذشت
United States of America
آرمان
۱۴:۲۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
کاری نداریم که در دوره رییس جمهوریش چه بلایی سر جمهوری اسلامی آورد اما واقعا و به تمام معنا برای ملتش میهن پرست و شجاع به حساب میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
بلعکس خیلی از سلبریتها و ورزشکاران غربگرا که جان و ناموسشان را فدای دشمنان ایران می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
جالبه خودترامپ هم ۷۷ساله است. تقریباً هم سن بایدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
ترامپ قمار بازِوحشی، بی منطق، دیکتاتور، دروغگو، قاتل و جانی، دیوانه ی زنجیری، متولد شده از راه نامشروع و .... در مورد بشار اسد هم همین مزخرفات را می گفت. مردم شاهد هستند که ترامپ به زباله دان تاریخ پرتاب شده و بشار اسد هنوز حکومت میکنه‌ . ترامپ وحشی تَوَهُم میزنه . دیگه نمی تواند رئیس جمهور شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
مرگ بر ترامپ حرام زاده
آخرین اخبار