زلنسکی: در جبهه‌های نبرد در حال پیشروی هستیم

رئیس جمهور اوکراین مدعی پیشروی نیرو‌های این کشور در محور‌های مختلف علی رغم مشکلات موجود شد.

فنلاند پس از عضویت در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در راستای سیاست‌های آمریکا ارسال کمک‌های تسلیحاتی و مالی خود به اوکراین را برای مقابله با روسیه افزایش داده است. در این راستا، مقامات هلسینکی دیدار با مقامات ارشد کی یف را در دستور کار قرار داده اند. 

به گزارش تله تریدر، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در نشست خبری مشترک با پتری اورپو، نخست وزیر فنلاند مدعی شد: نیرو‌های ما علی رغم تمامی کمبود‌ها و مشکلات به پیشروی خود در جبهه‌های نبرد ادامه می‌دهند. 

او با قدردانی از کمک‌های هلسینکی به کی یف در جنگ با روسیه خاطرنشان کرد: مهمترین روندی که که ارتش هر روز در حال گزارش دادن به من است حول این محور است که ما پیوسته در حال پیشرفت هستیم. بله، این پیشرفت به صورت آهسته، اما در جهت درست در حال وقوع است. 

زلنسکی با اشاره به سختی‌های جبهه‌های نبرد با روسیه در شرق و جنوب افزود: گرچه ما در حال پیشروی در مناطق مختلف هستیم، اما حقیقت این است که این پیشرفت سختی‌هایی نیز دارد، زیرا ما با میادین بزرگ مین مواجه هستیم. 

رئیس جمهور اوکراین در پایان بار دیگر از کشور‌های غربی و شرکای اروپایی خود خواست به این کشور برای مقابله با روسیه کمک‌های مالی و تسلیحاتی بیشتری ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
تا وقتی این آستین کوتاه را در نیاری خبری از پیشروی نیست.
آخرین اخبار