خدمت‌رسانی به مردم به برکت ۳۴۰۰ شهید اردبیل

دبیر کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید اردبیل گفت: در قالب کنگره سه هزارو ۴۰۰ شهید استان اردبیل، خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم آغاز شده تااین خانواده‌ها به برکت شهدا ازاین خدمات بهره‌مند شوند.

علیرضا حسن‌زاده در جریان بازدید از آخرین وضعیت آماده‌سازی مجموعه ورزشی رضازاده برای برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: ۱۲ کمیته فعال این کنگره از ماه‌ها قبل با برنامه‌ریزی دقیق تلاش می‌کنند تا کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل و پاسداشت سرداران شهید به شکل شایسته و آبرومند برگزار شود.

او تصریح کرد: در قالب این کمیته‌ها، ۲۴ کمیته اجرایی نیز فعالیت‌های مربوط به اجرای کنگره در ابعاد مختلف را بر عهده دارند که سالن رضازاده با ظرفیت ۶ هزار نفر در حال طراحی و آماده‌سازی برای برگزاری این رویداد در هفته آینده است.

دبیر اولین کنگره سه هزار ۴۰۰ استان اردبیل گفت: در ماه‌های گذشته و به برکت برگزاری این کنگره مجموعه سپاه و بسیج استان و نهاد‌های انقلابی با رویکرد محرومیت‌زدایی سعی کردند تا پروژه‌های متعدد عمران و آبادانی را انجام دهند.

حسن‌زاده افزود: در کنار برگزاری ۱۱ اجلاسیه شهرستانی و ۱۳ اجلاسیه موضوعی در یک سال اخیر، در حوزه خدمات رسانی در شهر‌ها و روستا‌ها نیز کارنامه درخشان را از مجموعه بسیج سازندگی شاهد هستیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در قالب این کنگره آبرسانی به ۴۵۴ روستا هدف‌گذاری شده بود که تاکنون آب ۱۱۱ روستا برقرار شده و عملیات آبرسانی به ۲۶۹ روستا نیز با سرعت در حال انجام است.

حسن‌زاده اضافه کرد: ۸۰ درصد کار‌ها در این حوزه به شکل زیربنایی به پیش رفته و با توجه به شرایط سخت تأمین آب در تابستان امسال تلاش ما بر این است تا این پروژه‌های آبرسانی را سرعت بیشتری ببخشیم.

او از ساخت ۱۰۰ خانه برای محرومان در مناطق روستایی و محروم خبر داد و بیان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن نیز برای ساخت یک‌هزار واحد قرارداد به امضا رسیده که تاکنون عملیات احداث ۲۰۰ واحد در شهر‌های مختلف شروع شده است.

حسن‌زاده به ساخت ۳۵۰ واحد آموزشی در مناطق محروم و پرجمعیت دانش‌آموزی اشاره کرد و ادامه داد: ۲۰ واحد آموزشی در این مدت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: رویکرد ما برچیدن مدارس کانکسی و سنگی در روستا‌ها بوده که این کار نیز به برکت برگزاری کنگره شهدا به سرانجام رسید تا در استان اردبیل در سال تحصیلی پیش رو مدارس کانکسی و سنگی را شاهد نباشیم.

حسن‌زاده از آزادی ۵۵۰ زندانی جرایم غیرعمد به برکت برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان خبر داد و تصریح کرد: در بخش‌های دیگر نیز این برنامه‌های ارزشمند انجام شده تا مردم استان از آثار و برکات این کنگره و شهدا بهره‌مند شوند.

او تولید ۶۰۰ اثر هنری فاخر را در سطح استان به یمن سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل یادآور شد و گفت: در این کنگره شهدای چالدران تا دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حریم و امنیت نیز پاس داشته شده و قدر و منزلت آن‌ها بیش از گذشته برای مردم تبیین می‌شود.

۸دبیر اولین کنگره سه هزار ۴۰۰ استان اردبیل افزود: با برگزاری این کنگره امیدواریم همه مردم استان از برکات شهدا و فضیلت‌های آن‌ها در ابعاد معنوی، معرفتی و سایر بخش‌ها بهره‌مند شده و همواره از این کنگره به نیکی یاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.