پرداخت هشت هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون استان اردبیل

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل اعلام کرد: بانک توسعه تعاون استان اردبیل امسال هشت هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال تسهیلات مالی پرداخت کرده است.

عادل کریمی گفت: بانک توسعه تعاون در استان اردبیل طی یکسال گذشته این تسهیلات را به جامعه هدف خود اعم از تولیدکنندگان، مجریان طرح‌های اقتصادی و گردشگری، فعالان بخش تعاون و معرفی شدگان نهادهای حمایتی پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل با اشاره به افزایش ۱۰۴ درصدی میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در استان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه پارسال می گوید: این بانک در یکسال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ ضمانت نامه بانکی و یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی نیز صادر کرده و در سه ماهه اول امسال در بخش صدور ضمانت نامه، رتبه سوم را سطح کشور کسب کرده است.

او امسال از پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط این موسسه مالی خبر داد و اظهار کرد: پرداخت وام‌ ازدواج و فرزندآوری توسط این بانک امسال حدود پنج برابر افزایش یافته است.

کریمی با بیان این که بانک توسعه تعاون با شفافیت مالی در کشور فعالیت می‌کند، افزود: این بانک تاکنون به بنگاه‌داری ورود نکرده و به صورت کامل در راستای اهداف دولت و نظام و در مسیر سالم اقتصادی، توسعه اشتغال و رونق تولید فعالیت می کند.

او توسعه خدمات غیرحضوری در راستای بانکداری دیجیتال، انضباط مالی و اعتباری، هدایت اعتباری در بخش تعاون، به کارگیری فرآیندهای رسانه‌ای اقناعی در راستای جهاد تبیین و ارائه آموزش بانکداری نوین را از راهبردهای جدید بانک توسعه تعاون اعلام کرد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان با اشاره به پرداخت بخش دیگری از مطالبات پنبه کاران مغان توسط این بانک گفت: هم اکنون به غیر از شهرستان‌های سرعین، انگوت و اصلاندوز، شعبه بانک توسعه تعاون در همه شهرستان‌های استان دایر است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.