ترامپ: محاکمه من «محاکمه قرن» است!

رئیس جمهور سابق آمریکا معتقد است محاکمه او در دادگاه به محاکمه قرن تبدیل خواهد شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود موسوم به "تروث" محاکمه خود در دادگاه را محاکمه قرن خواند و گفت که به احتمال زیاد در این جلسه دادگاه به او خوش خواهد گذاشت، چون با افراد زیادی دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ترامپ در شبکه اجتماعی "تروث" در مورد محاکمه خود در دادگاه نوشت: «در دادگاه شهادت خواهم داد و خیلی هم به ما خوش خواهد گذشت. با این آدم‌هایی که می‌گویند انتخابات ریاست‌ جمهوری با تقلب و دزدی برگزار نشده بود روبه‌رو می‌شویم.»

در حال حاضر دونالد ترامپ چندین پرونده در حال بررسی در دادگاه آمریکا دارد که یکی از مهمترین آن‌ها پرونده مربوط به تلاش او برای انحلال نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۰ و حادثه حمله به ساختمان کنگره است.

پرونده مهم دیگر ترامپ در دادگاه به نگهداری اسناد محرمانه کاخ سفید در ملک شخصی او مربوط می‌شود. پیش بینی شده با توجه به این اتهام ترامپ به دلیل نگه داری بدون مجوز اسناد طبقه بندی شده امنیت ملی آمریکا در استراحتگاه خود در فلوریدا، او با محکومیت سنگین احتمالی مواجه خواهد شد. هرچند ترامپ همه این اتهامات را رد کرده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا معتقد است برای محکومیت او در دادگاه جنایی برنامه‌ریزی شده است و هفته گذشته اعلام کرد که نامه‌ای با این مضمون دریافت کرده که وی هدف تحقیقات هیئت تحقیقاتی درباره حمله به کنگره آمریکا در جریان انتخابات ۲۰۲۰ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۹:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
ترامپ تو دستور شلیک به سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و یاران باوفایشان را صادر کردی؟ یا نه تو نبودی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
هنوز به محاكمه بزرك نرسيدي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
خیلی با هیتلر فرق نداری سگ کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
سلام بر ترامپ کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
آره خیلی کبیر از کبیریش هر چی بگی کم گفتی مخصوصا وقتی گاگول بازیش گل میکنه اونموقع دیگه اصلا دیگه هیچی
آخرین اخبار