وزیر کشور:

همه احزاب باید به قانون پایبند باشند

وحیدی با اشاره به انتخابات مجلس در سال جاری توصیه‌ای به احزاب با جریان‌های مختلف سیاسی داشت و گفت: همه احزاب فعال در کشور باید خود را مکلف و مقید به قوانین بدانند.

احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به انتخابات مجلس در سال جاری توصیه‌ای به احزاب با جریان‌های مختلف سیاسی داشت و گفت: همه احزاب فعال در کشور باید خود را مکلف و مقید به قوانین بدانند؛ قانون فصل الخطاب و ملاک اصلی است.

وی افزود: همه احزاب با جریانات سیاسی مختلف باید در چارچوب قانون فعالیت کنند و اگر کسی انتظار داشته باشد که خلاف قانون عمل شود و شرطی بگذارد که خلاف قانون باشد، اجرای خواسته و انتظار او معنایی ندارد لذا هر کسی که بخواهد خارج از چارچوب قانون عمل کند حتماً یک عنصر غیر مسئول شناخته خواهد شد.

وزیر کشور توصیه‌ای به احزاب داشت و گفت: توصیه ما به همه احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها این است که در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و با مشارکت گسترده خود، دیگران را نیز تشویق به حضور کنند. توصیه دیگر اینکه هیچ یک از احزاب به سراغ مسیر‌ها و روش‌هایی که خلاف مسئولیت پذیری اجتماعی و خلاف پایبندی به اصول و قواعدی است که یک جریان سیاسی باید عمل کند، نروند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار