سومین مرکز درمان اجتماع محور اعتیاد بانوان کرمان افتتاح شد

سومین مرکز درمان اجتماع محور اعتیاد بانوان کرمان(Tc) با حضور مدیر کل دفتر بانوان و خانواده وزارت کشور افتتاح شد.

زینب اختری، مدیر کل دفتر بانوان و خانواده وزارت کشور در مراسم افتتاح مرکز TC گفت: متاسفانه امروز زیاد درگیر آسیب‌های اجتماعی هستیم اگر بانوان مادران حالشان خوب باشد بقیه اعضای خانواده نیز حال خوبی دارند.

او افزود: باتوجه به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به ویژه قشر بانوان که امروزه تعدادی درگیر اعتباد شدند همه خیرین و نهاد‌ها باید کمک کنیم راهبری و حمایت کنیم کار خیری که انجام شده تبدیل به خیر کثیر شود و ضریب بخورد‌.

او تصریح کرد: در بحث اعتیاد رها شدن خیلی مهم است که نیاز به حمایت دارد و افرادی که دچار اعتیاد هستند باید حمایت و مشاوره فردی و خانوادگی مستمر باشد و ضلع دیگر توانمد سازی است که هم به خانواده کمک کند و هم اینکه خودش حالش خوب باشد. 

او با تاکید بر مهارت‌های فردی و اجتماعی افزود: یکی از مهارت‌هایی که افراد دچار اعتیاد هستند ندارند اعتماد و عزت نفس است.

اختری تصریح کرد: ما امت اسلامی هستیم و باید به سوی تمدن اسلامی حرکت کنیم پس باید در این راه‌های سخت، اما شیرین کمک کنیم همه باهم حالمان خوب باشد.

دیدار مدیر‌کل امور زنان و خانواده وزارت کشور با مادر  و همسر شهید

زینب اختری، مدیر‌کل امور زنان و خانواده وزارت کشور در سفر به کرمان صبح امروز برنامه‌های خود را با دیدار خانواده شهید رضا معین‌الدینی از شهدای غدیر آغاز کرد.

مدیر‌کل امور زنان و خانواده وزارت کشور در این دیدار با همراهی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمان با مادر این شهید بزرگوار گفت و گو کردند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دعای خیر مادران شهید را برای پیشبرد ماموریت‌ها و تداوم راه شهیدان لازم دانست.

دیدار مدیر‌کل امور زنان و خانواده وزارت کشور با مادر  و همسر شهید

شهید رضا معین‌الدینی متولد ۱۳۵۱ بود که در سال ۱۳۸۱ و در سن ۳۰ سالگی در حادثه غدیر به شهادت رسید. 

برکت معین‌الدینی پدر شهید رضا معین‌الدینی نیز از جانبازان شیمیایی ۸ سال دفاع مقدس بود که پس از سال‌ها تحمل درد و بیماری در سال ۷۲ به شهادت رسیدند.

برچسب ها: وزارت کشور ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار