وزیر کشور:

میزان مشارکت مردم‌، نقطه کلیدی انتخابات است

وحیدی گفت: میزان مشارکت مردم‌، نقطه کلیدی انتخابات است؛ اما دشمن برنامه دارد این اتفاق نیفتد و باید حواسمان به حیله دشمنان باشد.

اختتامیه همایش منطقه‌ای آموزشی فر‌مانداران، مدیران سیاسی و مدیران فناوری اطلاعات استان‌های فارس، کرمان و یزد امروز با حضور وزیر کشور در استانداری کرمان برگزار شد.

 احمد وحیدی، وزیر کشور در اختتامیه این همایش گفت: میزان مشارکت مردم‌، نقطه کلیدی انتخابات است؛ اما دشمن برنامه دارد این اتفاق نیفتد و باید حواسمان به حیله دشمنان و کسانی که عزت انقلاب و کشور را نمی خواهند، باشد.

او افزود: بار اصلی کار  در انتخابات بر دوش فرمانداران می باشد و مسئولیت شان از استاندار بیشتر است.

وحیدی بیان کرد: شرط شرکت مردم در انتخابات، احساس نزدیکی و قرابت با نظام است و این مشارکت را بالا می برد و لازم است به سرعت نارضایتی‌ها را برطرف کنیم و کار مردم را راه بیندازیم و از مسائل ریز و خرد مردم غفلت نکنیم.

او تاکید کرد: عملکرد فرمانداران و بخشداران بسیار مهم است، به  طوری که باید مردم آن‌ها را از خود بدانند و برای حل مسئله‌ مردم بسیار تلاش کنند و بین مردم باشند و ارتباط بی واسطه با مردم برقرار کنند؛ حتی اگر مردم به آن ها توهین‌کنند یا با تندی حرف بزدند، فرمانداران باید صبور باشند و عصبانیت مردم را درک‌کنند و سعه‌ صدر داشته باشند و به دنبال حل مشکل باشند. 

وزیر کشور تصریح کرد: از همه‌ جربان‌های سیاسی که به عزت کشور و منافع ملی می‌اندیشند، دعوت می کنیم تا در انتخابات و عرصه‌ رقابت شرکت کنند و ما هم باید سلامت و امنیت انتخابات را برقرار کنیم که این مسائل در کشور ما همیشه حاکم بوده و انتخابات حاشیه نداشته است و با امنیت و سلامت برگزار شده و این جزو افتخارات انقلاب اسلامی می باشد.

او در خصوص  نحوه برگزاری انتخابات نیز گفت: باید با کیفیت و به خوبی و با تسلط و دقیق انتخابات را اجرا و برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ تير ۱۴۰۲
نقطه کلیدی انتخابات است؛ اما دشمن برنامه دارد این اتفاق نیفتد و باید حواسمان به حیله دشمنان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۲ تير ۱۴۰۲
با انتخاب آگاهانه نماینده ای که درست کار کرده رو دوباره میاریم و با کسایی که بد کار کردن بای بای میکنیم
آخرین اخبار