ادعاهای نتانیاهو در توجیه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه جنین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توجیه حملات جنایتکارانه این رژیم به شهر جنین و اردوگاه آن ادعاهای بی اساس خود را تکرار کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز دوشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی حملات جنایتکارانه این رژیم علیه مردم بی دفاع فلسطین در شهر جنین و اردوگاه آن را توجیه کرد.

به گزارش الجزیره، نتانیاهو در این بیانیه مدعی شد: "ارتش اسرائیل عملیات گسترده‌ای را در کرانه باختری با هدف ریشه‌کن کردن تروریسم آغاز کرده است"!

نخست وزیر رژیم اشغالگر با این ادعای دروغ که "جنین به بزرگترین پناهگاه تروریسم تبدیل شده است"، افزود: "نیرو‌های اسرائیلی در حال نابودی تروریست‌ها، دستگیری افراد تحت تعقیب و تخریب کارخانه‌های مواد منفجره هستند".

او همچنین مدعی شد: "ارتش ما در یکی از متراکم‌ترین نقاط روی زمین کار خود را انجام می‌دهد و تا این لحظه کمترین آسیب را به غیرنظامیان وارد کرده است و به کسانی که درگیر نیستند، آسیبی نمی‌رساند".

این ادعا‌های دروغین نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که تروریست های اسرائیلی و شهرک نشینان صهیونیست طی روز‌ها و هفته‌های گذشته با تجاوزات مستمر و جنایتکارانه خود به سرزمین‌های فلسطینی در کرانه باختری وبه ویژه شهر جنین و اردوگاه آن باعث تشدید تنش و وخامت اوضاع امنیتی در منطقه شده اند که به طور قطع با پاسخ‌های کوبنده‌ای از طرف نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری مواجه شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار