اجرای به‌موقع پروژه‌های عمرانی اردبیل در فصل کاری ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به آغاز فصل کاری جدید، بر اجرای به‌موقع پروژه‌های عمرانی استان در موعد مناسب تأکید کرد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در شورای فنی استان گفت: با توجه به آغاز فصل کاری جدید، اجرای به‌موقع پروژه‌های عمرانی در موعد مناسب مورد تأکید بوده و در حال حاضر در صورت عدم فعالیت کارگاه‌ها، کمیته نظارت پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

او با اشاره به آغاز اقدامات اجرایی نهضت ملی مسکن در استان اردبیل، خواستار تسریع در اقدامات و تأمین مصالح، نیروی کار و خدمات مرتبط اعم از پروانه شهرداری و... شد.

دستگاه‌های متولی بدون تأخیر طرح تفصیلی شهر اردبیل را تکمیل کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر پایان طرح تفصیلی شهر اردبیل، افزود: راه و شهرسازی و شهرداری بدون تأخیر نسبت به تکمیل ۲ منطقه باقی‌مانده این طرح تا هفته آینده اقدام کنند.

میرجعفریان با اشاره به اهمیت کیفیت در مصالح ساختمانی و همچنین نوع کار پیمانکاران، بر ارتقای کیفیت مصالح برای جلوگیری از بروز مشکل در صنعت ساخت‌وساز تأکید کرد و ادامه داد: پیمانکاران بومی در شرایط یکسان فنی و کیفیت کار در اولویت باشند.

او بیان کرد: در راستای توجه به اصول فنی و کیفی شدن مصالح، لازم است نظام مهندسی معدن نیز در کارگروه مصالح حضور یابد و نسبت به بررسی کارشناسی مصالح اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.