یک هزار و ۱۴ سارق سابقه‌دار در لرستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون یک هزار و ۱۴ سارق سابقه دار دستگیر شدند و یک هزارو ۴۲۸ فقره انواع سرقت کشف شد.

سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مطالبات مردمی، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان از بهمن ماه سال گذشته شروع و تا کنون ادامه دارد.

او افزود: در اجرای این طرح یک‌هزار و ۱۴ سارق و ۸۲ مالخر دستگیر شدند و یک‌هزار و ۴۲۸ فقره انواع سرقت از جمله ۱۶۱ دستگاه خودرو و ۱۴۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این طرح هفت باند سارق شامل چهار باند سرقت منزل، یک باند سرقت احشام، یک باند سرقت محتویات خودرو و یک باند سرقت به عنف محموله جاده‌ای منهدم شده است، گفت: ۱۹ نفر دستگیر و یک نفر از اعضای باند به هلاکت رسید و ۴۹ فقره انواع سرقت کشف شده است.

سردار الهی با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و کارکنان انتظامی لرستان با قاطعیت با سارقان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهند کرد، به شهروندان توصیه کرد، در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ خدمتگزاران خود را در جریان قرار دهند.

 

برچسب ها: دستگیری ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار