صحرای طبس تبلور کمین گاه الهی برای گرگ‌های در کمین نشسته

استاندار خراسان جنوبی بیابان خشک طبس را تبلور کمین گاه الهی برای گرگ‌های در کمین نشسته دانست.

 مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت سالروز شکست حمله امریکا در صحرای طبس درسال ۵۹ که در مسجد شکر برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی بیابان خشک طبس را تبلور کمین گاه الهی برای گرگ‌های در کمین نشسته دانست و گفت: آنچه در طبس گذشت مصداق دیگری برای سوره فیل بود.

وی با بیان اینکه این حادثه برای مردم ایران فراموش نشدنی و به یادماندنی است. افزود: در ۵ اردیبهشت ۵۹ یکی از پیچیده‌ترین محاسبات نظامی شیطان بزرگ، آمریکا با شکست مواجه شد.

استاندار افزود: نظام سلطه و در راس آن امریکا در آن زمان به فناوری‌های علمی و تکنولوژی خود می‌بالید که در این زمان مهجزه الهی رخ داد و جایی که دست هیچ انسانی در کارنبود، خداوند وارد عمل شد و شکست آمریکا را در طبس به وقوع پیوست.

 قناعت در ادامه به توطئه‌های امروز امریکا اشاره کرد و گفت: بروز کردن شناخت از نقشه و راهبرد دشمن، مهمترین ضرورت امروزاست.

وی بدبینی به خود، بدبینی به دیگران یا دوقطبی سازی و اصرار دشمن بر القاء دروغ رویگردانی مردم ایران از اعتقادات دینی شان را سه راهبر دشمن در شرایط کنون برشمرد و گفت: در مقابل باید راهبرد‌های اصلی ما همراهی قوای سه گانه، تمرکز بر حل مسائل و مشکلات کشور و اتحاد و همدلی اقوام مختلف مردم باشد.

خانم مدرس ثانوی همسر شهید محمد منتظرقائم، تنها شهید حادثه ۵ اردیبهشت در این مراسم هم با تشکر از اقدامات انجام شده برای مقابله با بی حجابی، از همه دستگاه‌ها و قوای سه گانه می‌خواهم برای جلوگیری از تداوم این ناهنجاری‌ها که تضعیف کشور را نشانه گرفته، تدابیر لازم را اتخاذ و با قاطعیت با آن مقابله کنند.

جهانبخش مدیر موزه بین المللی استکبارستیزی طبس نیز گفت: این موزه که از ۷ مهر ۱۴۰۰ عملیات ساخت آن آغاز شده، هم اکنون فنداسیون آن به پایان رسیده و در مرحله اسکلت بندی است.

وی تسریع در ساخت این موزه را نیازمند تغییر نگاه‌ها از استانی به ملی و از ملی به بین المللی دانست و اظهارامیدواری کرد با تخصیص ۶۱ میلیارد تومان اختصاص داده شده به این طرح مشکل آب و برق موزه استکبارستیزی برطرف شود.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس هم تحریمها، فتنه‌ها و دشمنی‌ها را سند گویای بر حقانیت انقلاب اسلامی دانست که روزبروز بر جهانیان بیشتر اثبات می‌شود.

اجرای سرود، خاطره گویی شاهدان عینی حادثه ۵ اردیبهشت و تجلیل از همسر شهید محمد منتظرقائم تنها شهید این حادثه از دیگر برنامه این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.