خراسان جنوبی آماده میزبانی باشکوه از پیکر رئیس جمهور شهید

تمامی امکانات و ظرفیتهای استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم میزبانی از پیکر آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید ، محبوب و مردمی در بیرجند آماده است.

قناعت استاندار در جلسه برنامه ریزی مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همراهان ایشان در خصوص برنامه‌های پیش بینی شده برای مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور در بیرجند گفت: با توجه به ارادت مردم خراسان جنوبی به رئیس جمهور شهید و همچنین حضور دوستداران آیت الله رئیسی از سایر استان‌ها پیش بینی می‌شود این مراسم به صورت گسترده برگزار شود.

وی افزود: استان در حال آماده باش قرار دارد و همه امکانات وظرفیت‌ها برای برگزاری این مراسم فرا ملی در روز پنجشنبه بسیج شده است.

استاندار از تشکیل کمیته‌های شش گانه در این خصوص خبرداد و گفت: مسئولان کمیته‌ها باید با مدیریتی که انجام می‌دهند از ظرفیت‌های مردمی به خوبی برای برنامه ریزی در این خصوص استفاده کنند و باید تلاش شود تا حضور تشکل‌های مردمی برای برگزاری این مراسم پر رنگ باشد.

وی ضمن دعوت از مردم استان‌های همجوار خراسان جنوبی برای حضور در مراسم تشییع پیکر آیت الله شهید رئیسی گفت: باید تلاش شود تا مراسم خیلی فاخر و با شکوه و در خور شأن و جایگاه آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب در مرکز استان داشته باشیم.

قناعت افزود: این مراسم کاملا مردمی وخودجوش است و با مدیریت و نظارت دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

استاندار همچنین گفت: زمان و مسیر برگزاری مراسم تشییع به اطلاع مردم خواهد رسید.

آینه دار مدیر کل صدا و سیمای استان هم در این جلسه از آمادگی رسانه ملی برای پوشش این مراسم درسطح بین المللی خبر داد و گفت: رسانه ملی در سه بخش فراخوان، تشییع و بعد از مراسم با همه توان پای کار خواهد بود.

سایر اعضا هم دراین جلسه برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید به اعلام نقطه نظرات خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.