تظاهرات پس از تیراندازی به یک نوجوان سیاهپوست در کانزاس سیتی

تیراندازی به یک نوجوان سیاهپوست ۱۶ ساله در شهر کانزاس سیتی در آمریکا سبب برپایی تظاهرات شد.

یک نوجوان شانزده ساله به نام رالف یارل Ralph Yarl به دست یک شهروند آمریکایی هدف گلوله قرار گرفت. پس از تیراندازی به این نوجوان، تظاهراتی در کانزاس سیتی برپا شد. رالف یارل اشتباهی زنگ خانه‌ای را زده بود و صاحبخانه با گلوله به استقبال او رفت.
 
براساس گزارش شبکه تلویزیونی ای. بی. سی نیوز، دفتر دادستانی اعلام کرد همچنان سرگرم جمع آوری شواهد و مدارک است تا درباره اتهامات مربوط به این پرونده تصمیم گیری می‌کند. اما خانواده این پسر ۱۶ ساله خواهان بازداشت ضارب هستند.
 
پس از آنکه رالف یارل هدف گلوله قرار گرفت، مردم در کانزاس سیتی تظاهرات کردند. به گفته مسئولان پلیس، والدین رالف از او خواسته بودند تا سراغ برادر کوچکترش برود، اما او آدرس را اشتباهی رفته بود. به گفته والدین رالف، وقتی او زنگ خانه‌ای را به اشتباه زده بود، از ناحیه سر و از پشت درب شیشه‌ای هدف گلوله قرار گرفت. یارل در بیمارستان بستری است.
 
هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که لستر یا رالف قبل از تیراندازی عصر پنجشنبه با یکدیگر صحبت کرده باشند. دادستان افزود: هیچ مدرکی دال بر ورود نوجوان به خانه وجود ندارد و شواهد اولیه نشان می‌دهد که لستر با یک هفت تیر کالیبر ۳۲ از در شیشه‌ای به سمت نوجوان شلیک کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار