امام جمعه قم تاکید کرد

آشکار شدن علائم فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی

آیت الله اعرافی گفت: علائم فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیستی آشکار و خون تازه‌ای در جان مقاومت دمیده شده است.

 آیت‌الله علیرضا اعرافی،خطیب جمعه قم  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم بیان کرد: با تغییر معادلاتی که در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد، علائم شکست و فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیستی آشکار شده و خون تازه‌ای در جان مقاومت دمیده شده و موج مهاجرت در سرزمین‌های اشغالی شدت گرفته است.

او  ادامه داد: سخن ما با دولت‌های منطقه و اسلامی این است که روابط خود را با اسراییل در تمام سطوح قطع کنند و هیچ رابطه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با آن‌ها نداشته باشید و پرونده عادی‌سازی را کنار گذاشته و در کنار مردم فلسطین قرارگرفته و از مردم مظلوم این کشور اشغال‌شده در مجامع بین‌المللی و جهانی حمایت کنید.

اعرافی با تمجید از حضور متراکم مردم قم در راهپیمایی امروز روز قدس گفت: مردم قم با حضور خود حماسه نو آفریدند و اثبات کردند که باوجود تمام مشکلات اقتصادی، معیشتی و ... در برابر آزمون‌های الهی سربلند بیرون می‌آیند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه باید در اولویت همه اقدامات باشد، گفت: نگاه اسلام به زن متفاوت از نگاه غرب و متحجران است؛ نگاه اسلام به زن نگاهی پیشرفته و سازگار با همه جوانب وجودی آن در قالب‌زن، خانواده و اجتماع است که در قالب آن مصالح زن، خانواده و اجتماع و تعالی روحی به‌صورت هم‌زمان دیده‌شده است.

او عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی زمینه برای شکوفایی استعداد‌های علمی و شخصی زنان فراهم شد به‌نحوی‌که امروز بیش از ۱۰ هزار هیات علمی و ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار