آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از آماده‌باش نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی در شب‌های قدر خبر داد.

 ابراهیم بابایی، از استقرار تیم‌های عملیاتی امدادرسانی و خدمات ایمنی در اماکن مذهبی شهر در شب‌های قدر خبر داد و افزود: این نیرو‌ها در تکایا و مساجد بزرگ شهر از جمله مسجد مهدیه و مصلای کرمان در این شب‌ها، کنار مردم حضور دارند تا مراقب مسایل ایمنی باشند.

وی همچنین، از وجود گشت‌های موتوری مجهز به تجهیزات اطفای حریق در سطح شهر و اماکن مذهبی، همزمان با برگزاری مراسم احیا خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت درخواست اماکن مذهبی از سازمان آتش‌نشانی، نیرو‌های فنی این سازمان از هیات‌ها، تکایا، حسینیه‌ها و مساجد موردنظر، بازدید می‌کنند. 

وی با بیان اینکه، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، کارشناسان آتش‌نشانی تعداد زیادی از مساجد و تکایا را مورد بازدید قرار داده‌اند، تاکید کرد: کلیه اماکن مذهبی قبل از برپایی مراسم احیا، سیستم برق خود را با کمک افراد متخصص، بررسی کنند.

بابایی، به شهروندانی که به‌صورت شخصی قصد برپایی مراسم لیالی قدر را دارند، توصیه کرد: کلیه نکات ایمنی را رعایت و قبل از انجام مراسم، موارد را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه در‌های خروجی مساجد و دیگر اماکن مذهبی، همواره برای خروج افراد، باز است، تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هر نوع حادثه‌ای، با حفظ خونسردی و آرامش از محل مراسم خارج شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از عموم برگزارکنندگان مراسم شب‌های قدر در اماکن مذهبی خواست که به خاموش‌کننده دستی (کپسول آتش‌نشانی)، مجهز باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار