انجام ۴ عملیات اطفا و امداد طی ۲۴ ساعت گذشته در زرند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زرند با اشاره به انجام چهار عملیات اطفا و امداد از جان باختن یک جوان زرندی در حادثه دلخراش دیشب خبر داد.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه نیرو‌های این سازمان طی ۲۴ ساعت گذشته دو عملیات امداد و نجات و دو عملیات اطفاء حریق داشته اند و روز پر کاری را سپری کرده اند، گفت: عملیات اطفای حریق یک دستگاه خودروی سواری پراید و عملیات اطفای حریق در پشت بام یک منزل مسکونی از مهمترین اقدامات این سازمان در این زمینه است.

او با اشاره به اینکه متاسفانه در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شب گذشته خبر سانحه جاده‌ای به مرکز پیام این سازمان مخابره شد، افزود: این سازمان با اعزام دو دستگاه خودروی سبک و سنگین (حوالی روستای علی اباد سفلی) اقدام به ایمن سازی و خروج تنها مصدوم حادثه از خودرو کرد.

بخشی با اعلام اینکه در این حادثه خودروی ال ۹۰ به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و به باغِ حاشیه جاده پرت شده بود، تصریح کرد: با حضور نیرو‌های اورژانس و تایید فوت جوان زرندی این عملیات به پایان رسید و محل حادثه تحویل نیرو‌های انتظامی شد.

انجام ۴ عملیات اطفا و امداد طی ۲۴ ساعت گذشته در زرند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند در ادامه از خروج یک خودروی سواری دیگر حوالی ساعت ۳ بامداد امروز در جاده زرند - رفسنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

او حضور شهروندان در زمان حوادث را یکی از مشکلات نیرو‌های امدادی عنوان و خواستار همکاری بیشتر همشهریان با این نیرو‌ها در زمان حوادث شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار