در دیدار شهردار کرمان با فرمانده سپاه ثارالله مطرح شد؛

ضرورت برداشتن گام‌های موثر در جهت رفع موانع تولید

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: امسال، سال مهار تورم و رشد تولید است ان شاءالله با تمام توان بتوانیم در جهت رفع موانع تولید گام‌ برداریم .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: امسال، سال مهار تورم و رشد تولید است ان شاءالله با تمام توان بتوانیم در عرصه‌های متفاوت و رفع موانع تولید گام‌های موثری برداریم و با توجه به بضاعت دستگاه‌ها اجرایی در زمینه جهش تولید و مسکن ملی گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

سردار نظری افزود: در سال ۱۴۰۲ مقام معظم رهبری تکلیف را بر ما تمام کردند و توصیه‌های ایشان را به صورت جهادی باید به انجام برسانیم.

فرمانده سپاه ثارالله گفت: بسیج سازندگی سپاه ثارالله در خصوص همکاری با شهرداری کرمان اعلام آمادگی کرده است تا گام‌های موثرتری در زمینه‌های مختلف برداشته شود.

در ادامه این دیدار شهردار کرمان افزود: مصداق جمله مقام معظم رهبری امسال باید الگوی امید آفرینی را الگوی کار‌ها باشد خصوصا امید برای مردم که همه با هم باید کمک کنیم تا حال مردم چه از نظر اقتصادی و چه از نظر خدماتی خوب شود، چیزی که دشمن به دنبال از بین مردن آن است و ضد کار ما عمل می‌کند.

شعرباف ادامه داد: شهرداری‌ها جز رده اول این موضوع هستند که امید آفرینی شان مستقیم به مردم می‌رسد ما در سال گذشته توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، مشارکت بین شهرداری و بسیج برای اولین بار صورت گرفت که در سال گذشته یکی از اتفاقات خوب و موثر بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بسیج در قالب بسیج سازندگی به صورت رسمی وارد بدنه پروژه‌های شهری شد و انحصاری که ما سال‌ها در حوزه پیمانکاری درحوزه شهری داشتیم شکسته شد.

شهردار کرمان گفت: پروژه اصلی جاده تهران که نمای شهر است بخش عمده آن را بسیج سازندگی انجام می‌دهد و الحق و الانصاف در زماند بندی و کیفیت کار طبق زمان بندی پیش می‌رود.

این مقام مسئول افزود: با وجود مقاومت‌هایی که در داخل بدنه شهرداری و خارج از آن در نحوه قرارداد وجود داشت این سد شکسته شد.

وی تصریح کرد: امسال با حجم پروژه‌ای که داریم این همکاری را افزایش دهیم و ما در یک بازده زمانی ۲ ساله می‌توانیم ۱۰ الی ۱۵ مجموعه مهندسی از بچه‌های متعهد و پای کار ایجاد کنیم.

شعرباف اظهار کرد: بر همین اساس تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها را برنامه ریزی کردیم که با همکاری بسیج سازندگی پروژه‌ها را به خوبی به اتمام برسانیم.

شهردار کرمان افزود: سال گذشته در حوزه سالگرد در مجموعه مدیریت شهری سربلند بیرون آمدیم و اتفاقات خوبی رقم خورد.

این مقام مسئول گفت: سال جاری تصمیم گرفتیم در بخش کلان شهر‌ها مطرح کنیم و کلان شهر‌ها در سالگرد چهارم با کمک تمام شهرداری‌های ایران و مشارکت ان‌ها هم در زیر ساخت‌های بوستان قائم و هم در خدمت رسانی همکاری کنند که اتفاقات خوبی در این زمینه‌ها رقم خواهد خورد.

وی افزود: امسال در خصوص پایش دوربین‌های مدار بسته و نظارت و جبران عقب ماندی سال‌های گذشته که کرمان داشت قرارداد‌های خوبی را بسته ایم تا این مشکل را هم بتوانیم با استفاده از اعتبارات داخلی و دولتی بر طرف کنیم و چالش اصلی در حوزه امنیت و جرائم حل شود به همین منظور ۲۰ سامانه پایش جهت برقراری امنیت در نظر گرفته شده است

شعرباف  در ادامه گفت: در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان اعتبار جهت برگزاری سالگرد چهارم سردار حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفتیم و سعی داریم مشکلات سال‌های گذشته را جهت رفاه حال مردم برطرف نماییم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار