امام جمعه بافق:

دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی و ارزی در صدد صدمه زدن به ملت ایران است

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: به گفته مشاور اقتصادی سازمان جاسوسی آمریکا، قدرتمندترین سلاح ها، جنگ سایبری است، اما در حال حاضر شیوه جدید، جنگ مالی است.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق گفت: دلار یک ارز نیست و در یک قرن گذشته به سلاح آمریکا تبدیل شده است.

او بیان داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب اگر مسئولان و مردم بتوانند اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی محقق و کشور را از جادوی مالی دشمن خلاص کنند و ارزش و آقایی دلار را بشکنند، همه کشور‌ها را نجات می‌دهند.

سعادت‌فر اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اوج قدرتی رسیده است که فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به اروپایی‌ها هشدار می‌دهد که صبر مسئولین و مردم ایران حدی دارد و اروپا باید بداند که نفت و امنیتش در دست ما است.

او بیان کرد: در این جنگ نباید از منافقین و پیاده نظامان داخلی غافل شویم و اقتصاد مقاومتی با استفاده از سایر ارز‌های مشترک بین کشور‌ها و حذف دلار، سیاست‌هایی است که باید دنبال شود.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: جنگ است و باید غول دلار را شکست تا تحریم‌ها ناکارآمد و نظام اقتصادی جمهوری اسلامی قوی و نظام ابرقدرتی جمهوری اسلامی تضمین شود.

سعادت‌فر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست بخشی از دین است و جدای از آن نیست و رابطه سیاست با دیانت رابطه جزء و کل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار