لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی

خطیب نماز جمعه یزد گفت: در برابر جنگ اقتصادی دشمن، مسئولان باید هوشیارتر عمل کنند.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر تهدید و تحریمی استفاده می‌کند، گفت: گرچه دشمن، حربه هایش همیشگی است، اما مسئولان باید با برنامه ریزی مناسب و هوشیاری لازم، برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بکوشند. 

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سیستم آموزشی کشور‌مان سیستمی است که غربی‌ها تحمیل کردند، گفت: امروز ما به عنوان شیعه فرزندانمان را تربیت می‌کنیم، اما در آموزش ما اصول اولیه دین و ارزش‌های تشیع را آموزش نمی‌دهیم.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: آموزش کودکان ما فقط حفظ کردن و نمره گرفتن است در حالی که باید تفکر و تعقل به جای آن وجود داشته باشد.

خطیب نماز جمعه یزد با بیان اینکه فضای مجازی امروز با تلقین دروغ، ناامیدی و یاس در میان مردم به دنبال از بین بردن بصیرت آنهاست گفت: دشمن در حال تلاش است تا با ترویج یاس و ناامیدی در جامعه مردم را از انقلاب و نظام دور کند که باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام حسین (ع) گفت: اطاعت خدا، زیر بار ظلم و ستم نرفتن، یاری محرومان و ایستادگی در برابر ظالمان همه و همه بخشی از سیره و منش حضرت امام حسین (ع) است.

آیت الله محمدرضا ناصری همچنین با اشاره به دستورات و فرمایشات حضرت امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که آن حضرت در ارتباط با مقابله با فتنه‌ها فرموده‌اند تبدیل کردن تهدید‌ها به فرصت و همچنین شکستن اتحاد دشمنان است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: امروز ما با فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمن روبرو هستیم و هر روز با یک بهانه‌ای سعی می‌کنند فشار‌ها و سختی‌ها را افزایش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار