کشته شدن گزارشگر آمریکایی حین تهیه گزارش یک قتل

یک خبرنگار تلویزیونی آمریکایی هنگام تهیه گزارش از صحنه قتل در فلوریدا به ضرب گلوله کشته شد.

 یک خبرنگار تلویزیونی هنگام تهیه گزارش از صحنه قتل در فلوریدا به ضرب گلوله کشته شد. گروه خبری اسپکتروم نیوز ۱۳ در زمان حمله، گزارش تیراندازی مرگبار به زن ۲۰ ساله در منطقه ”پاین هیلز“ را پوشش می‌دادند.

به گزارش شبکه تلویزیونی ۷ نیوز، یک گزارشگر خبر و یک دختر نه ساله در اورلاندوی فلوریدا هدف اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شدند. این تیراندازی زمانی اتفاق افتاد که پلیس در حال بررسی حادثه تیراندازی مرگبار جداگانه‌ای بود. فرد مظنون بازداشت است. 

جان مینا، کلانتر اورنج کانتی در این خصوص گفت: همکارانم دو مرد را پیدا کردند که در نزدیکی و داخل خودرو ون مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند. آن‌ها در صحنه قتل گزارشگر و عکاس (اسپکتروم) نیوز ۱۳ بوده اند تا پوشش خبری در مورد صحته قتل ارسال کنند. همچنین ماموران زمانی که به آنجا رسیدند زن بیست ساله‌ای را پیدا کردند که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود بو به خاطر جراحات زیاد جان باخته بود.

کلیولند دات کام، پورتال خبری محلی آمریکا پیش از این گزارش داد مرگ‌های روزانه با اسلحه، آمریکا را به میدان کشتار تبدیل کرده است، اما مقام‌های منتخب که در ترس مرگبار از لابی‌های اسلحه و حامیان آن زندگی می‌کنند و برای تحمل کشتار کودکان و تیراندازی‌های دسته جمعی که تقریباً به حضور همیشگی در زندگی روزمره آمریکایی‌ها تبدیل شده است، تصمیم آگاهانه‌ای گرفته اند.

شایان ذکر است تقریباً ۴۰۰ میلیون اسلحه با مالکیت خصوصی در آمریکا وجود دارد. به عبارت دیگر، در ازای هر ۱۰۰ فرد آمریکایی، ۱۲۰ اسلحه وجود دارد. در هیچ کشور دیگری تعداد اسلحه‌های غیرنظامی بیشتر از افراد آن نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
خدا رحمتش کنه
آخرین اخبار