دیدار اردوغان با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به ترکیه با مقامات ارشد این کشور دیدار و گفت‌وگو و بر اهمیت روابط میان تل‌آویو و آنکارا تأکید کرد.

«الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به ترکیه با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آی ۲۴ نیوز، کوهن در این دیدار وعده داد تل‌آویو کمک‌های بشردوستانه بیشتری را در اختیار زلزله‌زدگان ترکیه قرار دهد. دو طرف درباره طیف گسترده‌ای از مسائل ازجمله همکاری‌های امنیتی و گسترش روابط دوجانبه رایزنی کردند.

کوهن خطاب به اردوغان گفت: «ما به تلاش‌های خود برای تقویت روابط دوجانبه میان اسرائیل و ترکیه ادامه خواهیم داد. من به نوبه خود از جانب کابینه اسرائیل همدردی خود را با داغ دیدگان زمین‌لرزه مهیب در این کشور ابراز می‌دارم.»

این مقام صهیونیست در ادامه مدعی شد: «روابط میان تل‌آویو و آنکارا برای ثبات در خاورمیانه بسیار پراهمیت است. ما در سال‌های اخیر به دنبال تقویت این روابط بوده‌ایم. دوستی در زمان گرفتاری مورد سنجش قرار می‌گیرد و ما در این برهه سخت همبستگی خود را با مردم ترکیه ابراز می‌داریم.»

پیش از این دیدار نیز کوهن با «مولود چاووش اوغلو» همتای ترک خود دیدار و گفت‌وگو کرد. یکی از مسائل مهم مورد مذاکره میان دو طرف، ازسرگیری پرواز‌های مستقیم از سرزمین‌های اشغالی به ترکیه از پنجشنبه هفته جاری بود.

کوهن در راستای ایجاد چهره بشردوستانه از رژیم صهیونیستی، امروز اقدام به سفر به مناطق آسیب دیده و نیز بیمارستانی در جنوب شرقی ترکیه کرد و با مصدومان زمین‌لرزه این کشور ابراز همدردی نمود. وی همچنین حامل کمک‌های بشردوستانه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و نیز صندوق کمک‌های خارجی وزارت خارجه این رژیم برای ترکیه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
ایران ب ترکیه کمک نکنه کافیه
ترکیه دلال دور زدن تحریم ها بوده در ۸ سال اخیر شیره جان اموال ایران و مکیده و مقامات غافل ما هم ازش هم تشکر هم کردن ک کمک کرده

حالا تقاص شو دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
خاک تو سر اردوغان الهی خدامرگش برسونه جون مردم ترکیه براش هیچ ارزشی نداره خون مردم بینوای سوریه از سرانگشتان این ادم اردوغان لعنتی میریزه ظلمی که بسوریه روا داشت تقاصش را مردم بیچاره ترکیه پس دادند وشهریکباره روسرشون اوارشد . اردوغان لعنتی حالا باز باوزیر خارجه صهیونیستی غاصبب اسرائیل مینشینی ومذاکره میکنی؟!!! ای ننگ ومرگ برتو باد خائن منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
ترکیه کل دستگاههای سوریه و با کمک داعش چپاول کرده

خیلی ظلم کرده درحق مردم سوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
هرچی از جاهای دیگه دزدی و غارت کردن آورده برای ترکیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
به هر حال دولت ترکیه کم توجنگ داعش با سوریه کمک کار ناتو وداعش نبود براش چه فرقی داره
آخرین اخبار