شعار «مرگ بر اسرائیل» مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در مکزیکوسیتی

روز گذشته جمعی از معترضان مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در مکزیکوسیتی با شعار «مرگ بر اسرائیل» خواستار رسیدگی به پرونده ۴۳ دانشجوی مفقود، شدند.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد است» و «زنده باد فلسطین» مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

در نتیجه این اعتراض گسترده رژیم جنایتکار صهیونیستی سفیر مکزیک در تل‌آویو را برای ارائه پاره‌ای از توضیحات در مورد این حادثه احضار کرد.

«امانوئل نهشون» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «ما انتظار داریم که مکزیک به تعهدات بین‌المللی خود در زمینه این حادثه عمل کند.»

ده‌ها نفر از بستگان و نزدیکان ۴۳ دانشجوی مفقود شده در اعتراض به استرداد «توماس زیرون» رئیس سابق آژانس تحقیقات جنایی مکزیک روز پنجشنبه تظاهرات گسترده‌ای برپا کردند.

«توماس زیرون» رئیس سابق تحقیقات جنایی مکزیک، در حال حاضر در فلسطین اشغالی به سر می‌برد و درخواست پناهندگی داده است. او با اتهاماتی جدی در خصوص یکی از بدترین تراژدی‌های حقوق بشری مکزیک مواجه است.

مکزیک سال گذشته از رژیم صهیونیستی خواسته بود تا برای تحویل «توماس زیرون» رئیس سابق آژانس تحقیقات جنایی این کشور که مقامات می‌گویند به منظور شانه خالی کردن از تحقیقات در مورد پرونده دانشجویان مفقودشده به سرزمین‌های اشغالی فلسطین فرار کرده است، همکاری نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
مرگ بر صهیونیستهای نژادپرست
آخرین اخبار