شرور سوداگر مرگ در بندرامام خمینی(ره) دستگیر شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی(ره) از دستگیری شرور سوداگر مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی فراجا در کلانتری فرماندهی بخش بندرامام خمینی(ره) و دستور به موقع قضایی، خبر داد.

فرشید نریمانی معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی(ره) اظهار داشت: مأموران پلیس فراجا در کلانتری فرماندهی بخش بندرامام خمینی(ره)‌ در راستای برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور که اقدام به قاچاق مواد مخدر مطلع شده و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس و قضایی قرار گرفت.

وی افزود: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی فراجا و با هماهنگی و دستور به موقع قضایی، این شرور سابقه دار در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در بندرامام خمینی(ره)، دستگیر شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: ۲۲ کیلو تریاک، ۳۰ عدد فشنگ جنگی، یک عدد خشاب کلت کمری از مخفیگاه این شرور و سوداگر مرگ کشف و ضبط شد و متهم با قرار متناسب روانه زندان شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی(ره) با اینکه مواد مخدر و اعتیاد یکی از مهم‌ترین مباحث حوزه آسیب‌های اجتماعی است، گفت: دستگاه قضایی و دادگستری بندر امام خمینی(ره) علاوه بر اجرای سیاست‌های مقابله‌ای برنامه‌های پیشگیرانه را نیز با جدیت دنبال می‌کند.

نریمانی تصریح کرد: سیاست‌های مبارزه با مواد مخدر تنها منحصر به برخوردهای قهری نیست و لازم است در این زمینه نهادهای متولی امور اجتماعی و سازمان‌های حمایتی همکاری مناسبی را با مجموعه قضایی در راستای پیشگیری از آسیب‌های موضوع مواد مخدر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.