ساعی:

لابی کردن در انتخابات حق نامزدها است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در انتخابات هر کسی زمان دارد تا به‌ درستی لابی کند، این حق همه نامزد‌ها است.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو بعد از پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: هر کسی زمان دارد تا به‌درستی لابی کند. این حق همه نامزد‌ها است، اما انتخابات نزدیکی بود و نشان داد لابی‌ها درست بوده است. من مهندسی ندیدم و درخصوص آمدن رئیس آن ۲ فدراسیون به انتخابات از خودشان بپرسید.

انتخابات به‌خوبی برگزار شد و رقابت بسیار نزدیکی بود. در دوره‌های گذشته رقابت زیادی در انتخابات‌ها نمی‌دیدیم و این رقابت برای ورزش کشور خیلی خوب است. امیدوارم دوستانی که رأی آورده‌اند، به روند رو به پیشرفت کمیته ملی المپیک ادامه بدهند و اعضای هیئت اجرایی، نمایندگان خوبی برای همه رشته‌های ورزشی باشند.

او درباره انتخاب محمود خسروی‌وفا به‌عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک تصریح کرد: او در حوزه‌های مختلف ورزش ایران شناخته‌شده و امتحان پس داده است. خسروی‌وفا در امور اخلاقی هم زبانزد همه ورزشی‌های ایران بوده است.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره چالش علیرضا دبیر با اعضای پیشین هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و اینکه به نظر می‌رسید ساعی را هم خطاب قرار داده است، گفت: او بار‌ها گفته که مرا در این موضوعات خطاب قرار نداده است.

ساعی درباره به گوش رسیدن شایعاتی درباره غیبت خود در انتخابات کمیته ملی المپیک بیان کرد: ارزشِ نبودن من خیلی بیشتر بود، چون همه به دنبال این بودند که من باشم. در حق من کم‌لطفی کردند، اما کاری را می‌کنم که به سود ورزش کشور است و صلاح ورزش کشور در این بود که در انتخابات باشم.

او درباره  تأثیر حضور رئیس ۲ فدراسیون در دور دوم انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک بیان کرد: حتماً تأثیر داشت. در این باره از خود آن‌ها سوال کنید.

ساعی درباره انصراف خودش از نامزدی ریاست کمیته ملی المپیک و بحث‌هایی که پیرامون صلاحیت او ایجاد شد، اظهار کرد: در این باره هیچ توضیحی به من ندادند، اما مسئله را حتماً پیگیری می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار