در حمایت از اسرای اعتصاب کننده

۴۵ اسیر فلسطینی اعتصاب غذای خود را آغاز کردند

چهل و پنج اسیر فلسطینی در حمایت از اسرایی که در اعتراض به بازداشت اداری اعتصاب غذا کرده اند، از آغاز اعتصاب غذای خود خبر دادند.

مسئول پرونده اسرا در جبهه خلق برای آزادی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ۴۵ نفر از اسرای این جبهه اعتصاب غذا را آغاز کردند. این اعتصاب غذا برای اعلام حمایت از اسرایی است که در اعتراض به بازداشت اداری اعتصاب غذا کرده اند.

وی ضمن اعلام این خبر، رژیم صهیونیستی را مسئول جان خلیل عواوده و رائد ریان دانست که در اعتراض به بازداشت اداری خود اعتصاب غذا کرده اند.

عوض السلطان مسئول پرونده اسرا در جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در سخنانی گفت: این ۴۵ نفر به عنوان مرحله اول، اعتصاب غذای خود را آغاز کرده اند و در آینده تعداد بیشتری از اسرای جبهه خلق و دیگر گروه‌ها به آن‌ها ملحق خواهند شد.

در همین حال، پایگاه اینترنتی شمس نیوزاعلام کرد، قرار است جنبش جهاد اسلامی فلسطین امشب در حمایت از اسرا، تظاهرات مردمی برگزار کند؛ اسرایی که در معرض حمله سرسختانه اداره امور زندان‌های رژیم اشغالگر قرار گرفته اند. این تظاهرات همچنین در حمایت از خلیل عواوده و رائد ریان دو اسیر فلسطینی که اعتصاب غذا کرده اند، برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار