شهریه ثابت مدارس هیات امنایی همدان، ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد

فرماندار شهرستان همدان گفت: شهریه ثابت ۴۰۰ هزار تومان برای مدارس هیات امنایی شهرستان در سال تحصیلی جدید تعیین شد.

محمد علی محمدی در شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: مدارس هیات امنایی در حین ثبت نام و فصل تابستان مجاز به دریافت شهریه نیستند.
فرماندار شهرستان همدان گفت: ضمن پیش‌بینی امکان تقسیط پرداخت شهریه این مدارس می‌توانند با مصوبه هیات امنای خود نسبت به اخذ کمک‌های اختیاری از سوی مردم اقدام کنند.

او افزود: تا آغاز سال تحصیلی جدید فرصت محدودی در اختیار داریم و باید ۱۳ طرح اولویت‌دار و بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا مهر ماه به بهره‌برداری برسد.

او می گوید: با تعلل در تکمیل مدارس روستایی نزدیک شهر دانش‌آموزان مجبورند از مدارس شهری استفاده کنند که مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان همدان از تکمیل پنج طرح دیگر آموزشیس تا بهمن ماه خبر داد و گفت: با توجه به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به همدان چندین پروژه آموزشی، بهداشت و درمان، آبرسانی و ورزشی پیش‌بینی و مشخص شده تا از اعتبارات ویژه این سفر برخوردار و هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

وی تکمیل دو مدرسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی در حال ساخت و تسریع در بهره‌برداری از استخر‌های دانش‌آموزی ساخته شده در نواحی یک و ۲ آموزش و پرورش را از دیگر طرح‌های آموزشی دارای اولویت در مرکز استان برشمرد.

محمدی تاکید کرد: باید به این نکته توجه شود که دانش‌آموزان استثنایی در صورت عدم تامین فضای آموزشی اختصاصی از تحصیل باز می‌مانند و استخر‌ها دچار فرسودگی و متحمل هزینه‌های مضاعف خواهد شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.