برخواه: تغذیه ملی پوشان وزنه برداری افتضاح بود

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: مشکل ما فقط امکانات لازم برای برگزاری اردو بود و تغذیه ورزشکاران در حد فاجعه و افتضاح بود.

محمد حسین برخواه سرمربی برکنار شده تیم ملی وزنه برداری درباره حل نشدن مشکلات گفت: رئیس فدراسیون در این مدت تلاش کرده تا صورت مسئله را تغییر داده و ذهن‌ها را از اصل قضیه منحرف کند. داستان طوری جلو رفته که بعید می‌دانم با این تغییراتی که در کادر فنی تیم ملی به وجود آمده مشکلات وزنه برداری حل شود. در هر صورت مسئولان فدراسیون هم باید تغییراتی در رفتار خود ایجاد کنند و به صورت بنیادی‌تر به مسائل توجه کنند. مشکلاتی که در این چند روزه برای اعضای تیم ملی به وجود آمده را همه می‌دانند و این مشکلات جلوی چشمان رئیس فدراسیون نمایان است و کاملا از شرایط آگاهی دارد، اما متاسفانه اراده‌ای برای حل مشکلات وجود ندارد.

دوازدهم خرداد بود که اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان به دلیل مشکلاتی که در اردوی تیم ملی وجود داشت تصمیم به ترک اردو گرفته و در همان روز دست به نگارش بیانیه‌ای علیه علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری زدند. آن‌ها از فعالیت و عملکرد رئیس این فدراسیون در ماه‌های اخیر انتقاد کردند، اما نه تنها مشکلات حل نشد، بلکه مرادی در پاسخ به این انتقاد‌ها محمد حسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری را هم از کارش برکنار کرد.

تغذیه وزنه برداران در حد فاجعه و افتضاح بود

مشکل ما فقط امکانات لازم برای برگزاری اردو بود و تغذیه ورزشکاران که در حد فاجعه و افتضاح بود و مسائل دیگر هم مثل مکمل‌های غذایی هم وجود داشت. ما به خاطر تورم و گرانی در ابتدای اردو درخواست دادیم که از محصولات ایرانی استفاده کنیم، اما این کار را نکردند. حقوق وزنه برداران هم که نصف یک کارمند عادی فدراسیون بود، به خوبی پرداخت نمی‌شد و می‌گفتند باید تیم تکمیل شود تا حقوق بدهیم.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری به دلیل عملکرد ضعیف در چند هفته گذشته تحت فشار زیادی از سوی ملی پوشان، قهرمانان سابق و پیشکسوتان و کارشناسان این رشته قرار گرفته و به نظر می‌رسد مرادی فعلا قصدی برای اصلاح امور مشکلات ندارد.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته ملی المپیک در ماه‌های اخیر کمک‌هایی انجام داد

بعد از مشکلات به وجود آمده صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با ملی پوشان وزنه برداری جلسه‌ای برگزار کرد و مشکلات گفته شد که البته رئیس کمیته ملی المپیک در ماه‌های اخیر همیشه وسط میدان بوده و پرداخت‌هایی را برای حضور در مسابقات بین‌المللی به فدراسیون انجام داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار