برخواه:

مرادی در حالی صحبت از شخصیت می‌کند که شان خودش حفظ نشد

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: حفظ شخصیت رئیس فدراسیون از همه ما بالاتر است، اما آیا شان و شخصیت مرادی حفظ شد؟ به نظر من خیر.

محمد حسین برخواه سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری درباره کناره گیری از تیم ملی گفت: اینکه رئیس فدراسیون می‌گوید به خاطر حفظ شان مجبور شدم برخواه را از تیم ملی برکنار کنم اصلا حرف درستی نیست، زیرا حفظ شخصیت رئیس فدراسیون از همه ما بالاتر است، اما آیا شان و شخصیت مرادی حفظ شد؟ به اعتقاد من که حفظ نشد. ما خیلی تلاش کردیم که مرادی در چند ماه آخر کارش طوری رفتار کند که مشکلات برطرف شود، اما در واقعیت عزمی در اصلاح امور ندیدم.

محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان جمعه هفته گذشته بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی به خاطر انتقاداتی که به علی مرادی وارد کرد از سوی او برکنار شد.

مرادی نتوانست ابتدایی‌ترین کار‌ها را برای تیم ملی فراهم کند

خیلی جالب است رئیس فدراسیون وضعیت الان تیم ملی وزنه برداری را با تیم ملی فوتبال ۳۰ سال پیش و زمان مرحوم دهداری مقایسه می‌کند که این اصلا درست نیست. مسائل ابتدایی باید برای قهرمانان فراهم شود نه اینکه ذهن‌ها را بخواهد به سمت دیگری ببرد.

مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری چندی پیش در مصاحبه‌ای گفت اینکه در این موقعیت ورزشی و اجتماعی کشور وزنه بردران اقدام به ترک اردو کردند، من را یاد مرحوم دهداری می‌اندازد که مورد کم لطفی قرار گرفت و حال و هوای آن موقع را حس می‌کنم که اصلا زیبنده ورزشکار نیست.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار