فرمانده سپاه قدس به اراک سفر کرد

سردار «اسماعیل قاآنی» در سفر به اراک با خانواده شهید مدافع حرم سعید مجیدی دیدار کرد.

سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر یک روزه به اراک با حضور در منزل سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» که در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسیده بود، با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

سردار «اسماعیل قاآنی» در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و با اخلاق مدافع حرم و آرزوی صبر برای خانواده ایشان از خداوند متعال و با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید والامقام، نکاتی را در خصوص جهاد و شهادت و مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم بیان کرد.

سرهنگ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی هم در این دیدار اخلاق قرآنی را مهمترین ویژگی شهید مجیدی خواند و گفت: شهید مجیدی با عمل جوانان را جذب ارزش‌های دینی و انقلابی می‌کرد.

طبق گفته سرهنگ کریمی، شهید مجیدی در کنار ویژگی‌های برجسته همچون فروتنی و تواضع، یک ورزشکار با اخلاق و حرفه‌ای بودند و رفتار‌های برجسته این شهید عزیز نشان از تربیت در یک خانواده متدین، مومن و انقلابی دارد و قطعا این خانواده معظم در مجاهدت‌های شهید سهیم هستند.

سردار مدافع حرم شهید سعید مجیدی از مستشاران سپاه در سوریه بود که در ۱۳ خرداد سال ۱۴۰۰ در در آستانه سالگرد رحلت رهبرکبیر انقلاب اسلامی به همراه حسن عبدالله زاده در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیرو‌های داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

پیکر سردار شهید «سعید مجیدی» روز دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در اراک تشییع و به خاک سپرده شد.

این پاسدار رشید اسلام و رزمنده دلاور وبی ادعای مدافع حرم پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به خیل یاران شهیدش پیوست.

از این شهید والامقام سه فرزند، دو دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.