نشست تخصصی بررسی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در زرندیه

نشست تخصصی دانشجویی در مورد ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نشست تخصصی دانشجویی در مورد ابعاد شخصیتی و اجتماعی سردار دل‌ها به همت بسیج دانشجویی استان مرکزی و با سخنرانی همرزم سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ با داعش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه برگزار شد.

این همرزم سردار سلیمانی و سردار دفاع مقدس در نشست تخصصی با دانشجویان گفت: برنامه‌هایی که برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود، در حقیقت بزرگداشت و تجلیل از یک مرام و منش، سبک زندگی، فرهنگ و به قول مقام معظم رهبری یک مکتب است

او شاخص‌های "مکتب سردار سلیمانی" را مواردی از قبیل تفکر صحیح در مسائل زندگی فردی و اجتماعی، دین‌داری حقیقی، مردم‌داری و خدمت‌گزاری به مردم، فداکاری، شجاعت و سلحشوری از تمامیت دینی و ارضی کشور، پایبندی به اصول، گذشتن از منافع فردی، گروهی و جناحی به نفع اسلام و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

این همرزم سردار سلیمانی این بُعد از گرامیداشت روز شهادت سردار سلیمانی و این مرام و مکتب سردار سلیمانی بسیار مهم دانست که می‌تواند نسخه شفابخش بسیاری از معضلات و مشکلات ایران اسلامی باشد.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سیزدهم دیماه ۹۸ با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

سردار سلیمانی بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود که ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.