پدر، جان پسرش را در حمله گاو نجات داد + فیلم

پدر فداکار با پرتاب خودش روی پسرش جان وی را در حمله گاو خشمگین نجات داد.

پدر فداکار با انداختن خود روی پسرش، جان وی را از حمله گاو وحشی نجات داد و از سوی کاربران یک قهرمان لقب گرفت. بنا به گزارش Houston Chronicle در حالی که «کودی» ۱۸ ساله پس از سقوط از روی این گاو وحشی به زمین، در معرض خطر قرار گرفته بود، پدر وی با تشخیص این موقعیت خطرناک موفق به نجات جانش شد.

خوشبختانه «لاندیس هوکس» ۴۰ ساله بلافاصله با پرتاب خود روی پسرش و ایجاد پوشش روی سر وی مانع از جراحت قطعی او توسط گاو شد. ویدئویی که توسط یکی از تماشاچیان و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه و نجات این نوجوان را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو با باز شدن دروازه، این نوجوان در حالی که سوار بر گاو است وارد می‌شود. اما لحظاتی بعد او قادر به حفظ تعادل خود روی گاو نیست و با بالا و پایین پریدن‌های گاو به زمین سقوط می‌کند.


بیشتر بخوانید


در حالی که گاو خشمگین پس از انداختن کودی روی زمین خود را برای حمله‌ای خطرناک به او آماده می‌کند، پدر این نوجوان با حدس احتمال حمله گاو خود را روی پسرش انداخته و از او در مقابل حمله این حیوان محافظت می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد گاو پس از وارد کردن ضربه‌ای سنگین با سر خود به پشت او و پسرش را به اطراف پرتاب می‌کند. با این حال هوکس که محکم پسرش را در آغوش گرفته از او جدا نشده و همچنان از او محافظت می‌کند. این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون چندین هزار بیننده داشته و بیش از ۳۰ هزار لایک دریافت کرده است.

بسیاری از کاربران در کامنت‌های خود فداکاری این پدر جوان در حفاظت از پسر ۱۸ ساله اش را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران خطاب به کودی نوشت: "پدر تو یک اسطوره است. او با دراز کشیدن در کنار تو و سپر قرار دادن بدنش و به خطر انداختن جانش، جان تو را نجات داد."

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.