صحنه مرگ و زندگی کوهنورد با ریزش ناگهانی بهمن + فیلم

ریزش ناگهانی بهمن ترسناک ترین تجربه زندگی یک کوهنورد را برای او رقم زد.

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده این کوهنورد هنگام صعود از کوه با یک بهمن سهمگین مواجه می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا این اتفاق وحشتناک زمانی رخ داد که این کوهنورد با نام «لیلاند نیسکی» اهل کلرادو در تاریخ ۸ فوریه در حال صعود به بالای ریبون واقع در اورای بود.

نیسکی این ویدئوی وحشتناک را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. او در شرح این ویدئو نوشت: "این احتمالا یکی از ترسناک‌ترین تجربیاتی بود که من هنگام صعود انفرادی داشتم. برای نگه داشتن تجهیزاتم تمام قدرتی را که در من بود به کار بستم. سال‌ها آموزش و تجربه‌ای که در موقعیت‌های استرس زا داشتم این امکان را به من داد تا آرام باشم و از این موقعیت عجیب عبور کنم و سالم به خانه برگردم."


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی زمانی این اتفاق رخ داد که این کوهنورد در ارتفاع ۴۰۰ پایی از زمین بود و حتی طناب ایمنی با خود به همراه نداشت. با این حال او به شکلی معجزه آسایی از ریزش بهمن جان سالم به در برد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این مرد ماجراجو در حالی که از ابزار خود آویزان است، زمانی که بهمن آغاز می‌شود شروع به تبر زدن به دامنه کوه می‌کند. این وضعیت ترسناک تا دو دقیقه ادامه داشت.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.