نجات کودک خردسال از تصادف در آخرین لحظه + فیلم

کودکی که در مقابل یک تریلی قرار گرفته بود، در آخرین لحظه و با هوشیاری یک مرد نجات یافت.

یکی از مکان‌هایی که والدین باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند، هنگام حضور در بیرون از خانه و مخصوصا مکان‌های عبور وسایل نقلیه است. بدون تردید کوچکترین سهل انگاری والدین در این مورد می‌تواند با نتایجی ناخوشایند و بعضا وحشتناک همراه شود. مانند صحنه دویدن یک کودک به داخل خیابان که خوشبختانه هوشیاری یک مرد از وقوع یک حادثه تلخ جلوگیری کرد.

بنا به ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، این کودک پس از دویدن ناگهانی به داخل یک خیابان شلوغ به طرز معجزه آسایی توسط یک مرد نجات یافت. در این ویدئو مشاهده می‌شود به محض آنکه این مرد متوجه دویدن کودک به داخل خیابان می‌شود، خود را به کودک رسانده و او را از مقابل یک دستگاه تریلی کنار می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد با وجود ترمز سریع راننده، تریلی کمی جلوتر از جایی که کودک حضور داشت متوقف می‌شود. شاهدان عینی و رانندگانی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند، این صحنه وحشتناک را نظاره گر بودند.


بیشتر بخوانید


در این حادثه با فداکاری این مرد به این کودک آسیبی وارد نشد. این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این مرد در بهترین مکان ممکن حضور داشت و در بهترین زمان ممکن از خود واکنش نشان داد. خواست خدا این بود به این کودک آسیبی وارد نشود." کاربر دیگر نوشت: "این کودک وقتی بزرگتر شد با دیدن این ویدئو خواهد فهمید که خدا چقدر او را دوست داشت."

گفتنی است؛ هنوز مکان دقیق وقوع این حادثه مشخص نیست، اما گفته می شود احتمالا یکی از کشورهای شرق آسیا بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
فرشته ها همه جا هستن
آخرین اخبار