حمله گاو نر به دوچرخه سوار حین مسابقه

حمله گاو نر به دوچرخه سوار صحنه ای وحشتناک را در مسابقه دوچرخه سواری رقم زد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک دوچرخه سوار تجربه‌ای وحشتناک را در مسابقه دوچرخه سواری سراسری جاده ای کالیفرنیا  از سر گذراند.

بنا به گزارش Fox News، «تونی ایندِربیتزِن» که این حیوان را با یک گاو ماده اشتباه گرفته بود، هزینه دردناکی را بابت اشتباه خود پرداخت کرد. گاو نر خشمگین با حمله به تونی نه تنها او و دوچرخه اش را سرنگون کرد، بلکه در حمله دوم با شاخ‌های خود او را از روی زمین بلند و به هوا پرتاب کرد.

این گاو نر به سه دوچرخه سوار حمله ور شد، با این حال تونی مورد حمله شدید این حیوان قرار گرفت. این اتفاق در ۱۲ فوریه در یک تور دوچرخه سواری ۸۰ مایلی در منطقه باکرفیلد رخ داد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که تهیه شده لحظه حمله گاو نر به این دوچرخه سوار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این گاو به تونی حمله ور شده و او را از روی دوچرخه روی زمین می‌اندازد. سپس بار دیگر با حمله‌ای برق آسا تونی را به هوا پرتاب می‌کند. در حالی که سایر دوچرخه سواران مسیر خود را به سرعت تغییر دادند، اما تونی به اندازه آن‌ها خوش شانس نبود.

تونی در این باره گفت: "من به مسیر خودم ادامه دادم و به حدود ۱۰ یا ۱۵ یاردی گاو رسیدم. این حیوان ناگهان چرخید، در حالت حمله قرار گرفت و به من حمله کرد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.