ویدئوی مهارت خلبان در فرود هواپیما در طوفان شدید

ویدئویی که مهارت خلبان قطری در فرود هواپیما در هنگام طوفان را نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - این خلبان شرکت هواپیمایی قطری موفق شد که این هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ را در میان باد‌های شدید طوفان یونیس که شمال غرب اروپا را فرا گرفته است به سلامت بر زمین بنشاند. بنا به گزارش independent، این هواپیما که روز شنبه ۱۹ فوریه از دوحه قطر پرواز کرده بود در فرودگاه هیترو لندن بر زمین نشست.

این پرواز توسط کاپیتان خلیفه التانی انجام شده بود. در این ویدئو در حالی که وزش باد شدید فرود هواپیما را در فرودگاه با مشکل روبه رو می‌کند مشاهده می‌شود این خلبان قطری با مهارت و خونسردی خاص خود آن را روی باند فرودگاه می‌نشاند. کاربران اینترنت ضمن انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مهارت خلبان را چنین شرایط آب و هوایی مورد تمجید قرار دادند.


بیشتر بخوانید


یک کاربر با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «در میانه طوفان یونیس به سلامت در لندن فرود آمد. مهارت خلبان عالی بود.» یک کاربر در کامنتی نوشت «عالی. یک فرود فوق العاده بود کاپیتان.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: «می‌ترسیدم تماشا کنم، اما یک فرود عالی بود.»

گفتنی است؛ با وقوع طوفان یونیس در انگلیس که یکی از بدترین طوفان‌های دهه‌های اخیر در این کشور به شمار می‌رود برخی از مناطق در وضعیت هشدار قرمز آب و هوایی قرار گرفته اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
به محض اینکه چرخای عقب با زمین درست تماس بگیره بقیه اش حله
اصل کار چرخای عقبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
دمش گرم